DennisS Skrevet October 26, 2007 Rapporter Share Skrevet October 26, 2007 Er der nogen der har forsøgt sig med en bedre/anden/længere antenne.Jeg tør ikke forsøge, da jeg ved lidt om antenner, men ikke nok til at forsøge:unsure: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret October 26, 2007 Rapporter Share Besvaret October 26, 2007 Hej DennisJeg har netop modtaget en prototype på en antennespitter til Controlleren samt den nye antenne og kabel, og DET sparker r..Ring evt. til LK kundeservice og hør om du kan få ombyttet din gamle antenne til den nye type :-)Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 26, 2007 Rapporter Share Besvaret October 26, 2007 der findes nogle antenne til data som går op til 2.4ghz, hvor sende/modtager styrken er rigtig stor, bedre end LK´s amatørradio.bare husk at brug den rigtige connector, ja den kan jo ikke samles ellers;) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
DennisS
Er der nogen der har forsøgt sig med en bedre/anden/længere antenne.Jeg tør ikke forsøge, da jeg ved lidt om antenner, men ikke nok til at forsøge:unsure:
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts