Kenneth A Skrevet April 6, 2019 Rapporter Share Skrevet April 6, 2019 Hjælp. Mit IHC system er gået i kuk. Efter jeg havde ladet Home assistens > HomeKit styre det. Og Siri forstod sluk alt lys i hus, så gik ihc’en amok. Lyset blikker og ihc boardet klikker og klikker. Hvad gør jeg? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 6, 2019 Rapporter Share Besvaret April 6, 2019 piller netværk eller internet fobindelsen fra. stopper det ikke så prøv også at tage strømmen til controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenneth A Besvaret April 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2019 10 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: piller netværk eller internet fobindelsen fra. stopper det ikke så prøv også at tage strømmen til controlleren. Har haft strømmet og netværket taget fra controlleren mange gange.. Men det samme jeg sætter strøm til, starter Z-SCH230/25-40 igen med at stå og slå til og fra :-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 6, 2019 Rapporter Share Besvaret April 6, 2019 Hvad er Z-SCH230/25-40 ? Det lyder ikke umiddelbart som en LK IHC komponent. Kan du starte IHC serviceview? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 8, 2019 Rapporter Share Besvaret April 8, 2019 På 6.4.2019 at 10:31 , Kenneth A skrev: Har haft strømmet og netværket taget fra controlleren mange gange.. Men det samme jeg sætter strøm til, starter Z-SCH230/25-40 igen med at stå og slå til og fra :-( Har du fået løst dit problem i hvis ja. Hvad var årsagen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kenneth A
Hjælp. Mit IHC system er gået i kuk. Efter jeg havde ladet Home assistens > HomeKit styre det. Og Siri forstod sluk alt lys i hus, så gik ihc’en amok. Lyset blikker og ihc boardet klikker og klikker. Hvad gør jeg?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts