Anders Krarup Skrevet January 15, 2009 Rapporter Share Skrevet January 15, 2009 Hej Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan styre mit genvex anlæg med ihc, det er et GE energy 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tommy Jozefowicz Besvaret March 21, 2009 Rapporter Share Besvaret March 21, 2009 Jeg har samme anlæg og ville også gerne have det til at køre ind over IHC.Er der nogen derude der kan hjælpe? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret March 27, 2009 Rapporter Share Besvaret March 27, 2009 Jeg har et GE energy 1, men er også interesseret :-)/Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret March 30, 2009 Rapporter Share Besvaret March 30, 2009 Jeg tror, I bliver nødt til at beskrive grænsefladen til Genvex-systemerne lidt mere. Jeg var et smut inde på Genvex' hjemmeside, og der er åbenbart flere forskellige styringer til de forskellige anlæg.Hvis et anlæg skal kobles til IHC, er der jo brug for en grænseflade af en eller anden slags. Da LK ikke har frigivet deres RS485-specifikation, er det mest enkle at benytte indgange og udgange på IHCen koblet til ud- og indgange på Genvex-styreenhederne.Derfor:[ul][li]Hvilken grænseflade er der til Genvex-styringerne? Er der indgange og udgange, fx? (og hvilken slags? 230V AC? 24V DC? Potentialfrie?)[/li][li]Hvilke funktioner ønskes?[/li][/ul]-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret July 1, 2009 Rapporter Share Besvaret July 1, 2009 FYI: Søren har spurgt om noget tilsvarende i denne tråd.-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts