Lau Peirup Skrevet March 23, 2019 Rapporter Share Skrevet March 23, 2019 Hej Har lige skiftet controller da min over 10 år gamle controller begyndte af opføre sig mærkeligt. Nu er der så skiftet til en sprit ny controller, men jeg kan simpelthen ikke få den til at linke mine wireless enheder. Er der en speciel fremgangsmåde når enhederne tidligere har været linket? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 23, 2019 Rapporter Share Besvaret March 23, 2019 Du bør nulstille/resette/unlinke enhederne inden de tilmeldes en ny controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lau Peirup Besvaret March 23, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 23, 2019 2 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: Du bør nulstille/resette/unlinke enhederne inden de tilmeldes en ny controller. Jeg har unlinket i den gamle controller, men får stadig ikke fat i dem. Tryk osv kan da ikke resettes vel? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 23, 2019 Rapporter Share Besvaret March 23, 2019 Hvis du slet ikke kan få kontakt til nogle af dine wireless enheder, bør du checke at antennen er ordentligt tilsluttet den nye controller, og så selvfølgelig følge guiden for linkning slavisk. Den dukker op i visual når påbegynder linkningen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lau Peirup Besvaret March 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 24, 2019 15 timer siden, Lars1 skrev: Hvis du slet ikke kan få kontakt til nogle af dine wireless enheder, bør du checke at antennen er ordentligt tilsluttet den nye controller, og så selvfølgelig følge guiden for linkning slavisk. Den dukker op i visual når påbegynder linkningen. Det virker stadig ikke. Alt er checket. Kan fint linke til den gamle controller, men der sker ingenting når jeg prøver at linke til den ny controller. Må ringe til supporten i morgen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret March 30, 2019 Rapporter Share Besvaret March 30, 2019 På 24.3.2019 at 11:22 , Lau Peirup skrev: Det virker stadig ikke. Alt er checket. Kan fint linke til den gamle controller, men der sker ingenting når jeg prøver at linke til den ny controller. Må ringe til supporten i morgen. Fik du løst problemet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lau Peirup Besvaret April 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 13, 2019 På 30.3.2019 at 03:30 , Lars1 skrev: Fik du løst problemet? Har talt med Schneider og de anbefalede at downloade et helt andet projekt, samt lægge firmware på igen. Det virkede heller ikke. Er dog kommet lidt længere, hvis jeg piller tryk osv ned og linker dem lige ved siden af controlleren så virker det. Men når jeg sætter wireless enhederne tilbage hvor de hører til kan de ikke nå controlleren. Har haft monteret antennen fra den gamle controller, det virker stadig ikke. Ca 4 m fra antennen mister den forbindelsen og er nede på 2 RSSI i signal styrke. Måske er der noget galt med der hvor antennen er loddet på printet inde i controlleren. Må vist have fat i Schneider igen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret April 13, 2019 Rapporter Share Besvaret April 13, 2019 Hvis du kan linke tæt på controlleren, og mister signalet 4M væk, er der helt sikkert et problem med antennen. Hvis du har plads, så prøv at monter antennen direkte på controlleren uden forlænger kablet i mellem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lau Peirup Besvaret April 14, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2019 Det kan man ikke. Det er hun stik på både controller og antenne. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lau Peirup Besvaret April 15, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 15, 2019 Schneider bytter controlleren, ingen problemer med det. Så håber jeg det spiller derefter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lau Peirup Besvaret May 11, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 11, 2019 Så fik jeg tid til at skifte til den nye controller og der er ingen problemer med den, så den første havde åbenbart en fejl i. Go weekend til alle. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lau Peirup
Hej
Har lige skiftet controller da min over 10 år gamle controller begyndte af opføre sig mærkeligt.
Nu er der så skiftet til en sprit ny controller, men jeg kan simpelthen ikke få den til at linke mine wireless enheder.
Er der en speciel fremgangsmåde når enhederne tidligere har været linket?
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts