Lars BK Skrevet March 21, 2019 Rapporter Share Skrevet March 21, 2019 Hej. Vores tilgang til Iphone app. LK virker ikke efter internet skift. Vi har lige skiftet til Kviknes internet. Havde kobber kabel tidligere fullrate. Her virkede alt fint med at tilgå controller udefra. Er der nogen som kan hjælpe? Fast Ip på 192.168.0.20 og Han er fast 185.107.15.239 se billag. Hvad gør jeg galt?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 Jeg kender ikke til denne udbyder. Men umiddelbart ser det ud som om, at WAN IP adressen er 100.70.48.23. Så jeg er ikke helt med på, hvor du får 185.107.15.239 fra? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 Din port forward ser ud til at være lavet forkert, så den kun lukker devices fra 185.107.15.239 igennem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 Og du skal også portforwarde port 80. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 1 time siden, Bjarne Sørensen skrev: Og du skal også portforwarde port 80. Den mener jeg ikke han behøver,. IHCremote bruger kun SSL porten, så vidt jeg husker. Men hvis han skal have gang i serviceview eller lign, ja så skal den vist nok også bruges (selvom jeg ikke helt forstår hvorfor). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 44 minutter siden, Kandersen skrev: Den mener jeg ikke han behøver,. IHCremote bruger kun SSL porten, så vidt jeg husker. Men hvis han skal have gang i serviceview eller lign, ja så skal den vist nok også bruges (selvom jeg ikke helt forstår hvorfor). Jeg mener at man tulslutter via port 80 i app'en og så laves forbindelsen vil sikker port 43 når der er hul igennem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 1 time siden, Bjarne Sørensen skrev: Jeg mener at man tulslutter via port 80 i app'en og så laves forbindelsen vil sikker port 43 når der er hul igennem. Ikke i IHCRemote. Der angiver man kun SSL porten. Jeg har lige tjekket det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 21, 2019 Rapporter Share Besvaret March 21, 2019 1 time siden, Kandersen skrev: Ikke i IHCRemote. Der angiver man kun SSL porten. Jeg har lige tjekket det Fedt, jeg gad ikke læse op på det Og kan åbenbart ikke huske hvordan det er Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars BK
Hej.
Vores tilgang til Iphone app. LK virker ikke efter internet skift.
Vi har lige skiftet til Kviknes internet. Havde kobber kabel tidligere fullrate. Her virkede alt fint med at tilgå controller udefra.
Er der nogen som kan hjælpe? Fast Ip på 192.168.0.20 og Han er fast 185.107.15.239
se billag.
Hvad gør jeg galt??
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts