sbay Skrevet March 10, 2019 Rapporter Share Skrevet March 10, 2019 Hej Jeg har aktiveret WiFI, men kan ikke få "signal" på den. Når jeg tager kablet ud, kan jeg ikke længere til IHC-Bridge. Har sat kryds i WiFI bogen, indtastet WiFi navn og kode... Nogle tips eller tricks? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 sbay Besvaret March 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2019 3 minutter siden, sbay skrev: Hej Jeg har aktiveret WiFI, men kan ikke få "signal" på den. Når jeg tager kablet ud, kan jeg ikke længere til IHC-Bridge. Har sat kryds i WiFI bogen, indtastet WiFi navn og kode... Nogle tips eller tricks? Løst - det tog lidt tid inden den kunne finde det :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
sbay
Hej
Jeg har aktiveret WiFI, men kan ikke få "signal" på den. Når jeg tager kablet ud, kan jeg ikke længere til IHC-Bridge. Har sat kryds i WiFI bogen, indtastet WiFi navn og kode... Nogle tips eller tricks?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts