bozidar Skrevet March 3, 2019 Rapporter Share Skrevet March 3, 2019 Hej Jeg er ved at skifte FB fra 1.4.06 til 1.4.01 men hvordan får jeg min master FB 9.2.01 tilsluttet den nye FB til Sluk alt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 3, 2019 Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 Du fører "SlukAlt" fra 9.2.01 til "Sluk" på 1.4.01.g Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret March 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 4 timer siden, Henning Pedersen skrev: Du fører "SlukAlt" fra 9.2.01 til "Sluk" på 1.4.01.g Logisk,men jeg gør noget forkert , den vil ikke "tag den".. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 3, 2019 Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 Mon ik´ du tager "SlukAlt" på 9.2.01 under INPUT. Du skal bruge den under OUTPUT, det er den 2. nedreste. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret March 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 spot on .. Ren nysgerrighed , hvad er forskellen . Kan se jeg har sluk alt både under input og output..ikke de samme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 3, 2019 Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 1 minut siden, bozidar skrev: Ren nysgerrighed , hvad er forskellen . En KOMMENDE puls på "SlukAlt" under INPUT udløser en række ændringer af udgange under OUTPUT. INPUT er signaler TIL funktonsblokken OUTPUT er signaler FRA funktionsblokken. Dit slukalt vil heller ikke virke hvis du kunne forbinde dit slukalt tryk til en udgang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret March 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 Tusind tak for hjælpe .jeg sætter virkeligt pris på det. Sidste spørgsmål. Jeg har en magnet kontakt på min køkkendør ,der går i off mode hver gang jeg oplader til controlleren. Skal sætte i on manuelt for at fungere. Men ellers fungerer normalt .. Er det en "hardware" fejl eller kan det fikses på en anden måde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 3, 2019 Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 Hvis du har brugt produktet "Magnetkontaktsæt", monteret alle ledninger korrekt mv. så burde den default være ON, hvis ellers døren er lukket. Den skal skifte status når du åbner/lukker døren, ellers er der problemer med monteringer, afstande til magneten o.lign. Hvis du afprøver på computeren skal du manuelt ind og ændre til On Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
bozidar
Hej
Jeg er ved at skifte FB fra 1.4.06 til 1.4.01 men hvordan får jeg min master FB 9.2.01 tilsluttet den nye FB til Sluk alt ?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts