Jens Ostenfeld Skrevet March 2, 2019 Rapporter Share Skrevet March 2, 2019 Det er efterhånden lang tid siden at jeg har været inde på min IHC controller, som er ver. 2. På LKs hjemmeside kan jeg se, at programmer og firmware afhænger af typen af controller - om det er en med HW 6.1 eller HW 6.2. Hvordan finder jeg ud af det, og kan jeg gøre noget forkert ved at prøve mig frem? Venlig hilsen Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 2, 2019 Rapporter Share Besvaret March 2, 2019 Det fremgår når du logger ind på admin siden. Se billede i denne tråd. Der er ikke synlig forskel, og heller ikke i typenummeret, men du kan være heldig at der er et klistermærke der angiver det er hw 6.2 Kan faktisk ikke huske om hw version fremgår i firmwareloaderen. EDIT. Det gør det ikke fremgår af denne tråd: Så forum regel nr. 2 : Søg og du skal finde. INDEN man stiller samme spørgsmål som er besvaret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jens Ostenfeld Besvaret March 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 3, 2019 Hej Lars Tak for svar. Mvh Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Ostenfeld
Det er efterhånden lang tid siden at jeg har været inde på min IHC controller, som er ver. 2.
På LKs hjemmeside kan jeg se, at programmer og firmware afhænger af typen af controller - om det er en med HW 6.1 eller HW 6.2.
Hvordan finder jeg ud af det, og kan jeg gøre noget forkert ved at prøve mig frem?
Venlig hilsen
Jens
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts