JAS Skrevet February 28, 2019 Rapporter Share Skrevet February 28, 2019 Jeg kan til/frakoble min alarm uden problemer. Problemet opstår først når der går nogen i alarmen, så kan jeg ikke frakoble den kun via viewer men ikke tastatur. Nogen der kender til dette problem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 28, 2019 Rapporter Share Besvaret February 28, 2019 Normalt bør du kunne frakoble en udløst alarm med koden for totalalarmen, koden for del- og skalalarm dur ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JAS Besvaret March 1, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 1, 2019 Hej Henning det er også denne kode jeg bruger. Har smidt en ny kode ind på plads 1, for at være sikker på det var den. Når alarmen går og jeg logger på tastaturet, kan jeg først se min logning på tastaturet når jeg har afstillet via viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 1, 2019 Rapporter Share Besvaret March 1, 2019 Der findes flere udgaver af LKs alarm, prøv at vedhæfte dit projekt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JAS Besvaret March 5, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 5, 2019 Hermed program ihc havternevej 5.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 5, 2019 Rapporter Share Besvaret March 5, 2019 Hej JAS 1. Der er kommet en opdatering til den blok du bruger, i visual 3 softvaren findes en 6.2.01.h som jeg har lagt ind i dit program, prøv at skife til den. 2. Umiddelbart virker det ok - selv om udgangen for blink forbliver ON - prøv at logge alle "Indgang X fra kodetastatur" og indtast kode 1 - skifter indgang 1 og kun 1? Hvis ikke, er tastaturet fejlmonteret. JAS.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 JAS Besvaret March 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 8, 2019 Logger på de 3 indgange, det er 1 der kommer ind. men når alarmen hyler/er igang kommer der intet på logning, men hvis jeg trykker koden 10 gange kommer de først forsinket i logning når jeg har afstillet via viewer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 8, 2019 Rapporter Share Besvaret March 8, 2019 Det lyder mere som forsinkelser i programafviklingen. Har du skiftet til den nye fb. Prøv at logge både "Udgang 1" fra kodetastaturet og "Indgang 1 fr...." på blokken, følges de ad? Har du gamle komponenter monteret på controlleren, f.eks modem. Prøv evt. at lægge et helt tomt projekt op, genstart controlleren og læg dit projekt op igen. Hvilken controller bruger du, er FW opdateret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
JAS
Jeg kan til/frakoble min alarm uden problemer. Problemet opstår først når der går nogen i alarmen, så kan jeg ikke frakoble den kun via viewer men ikke tastatur.
Nogen der kender til dette problem?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts