TR Skrevet January 13, 2009 Rapporter Share Skrevet January 13, 2009 Hej,er der nogen der har set denne fejl før, den fik jeg efter jeg prøvede at uploade fra controller via scenedesign. Jeg har prøvet er genstarte controller, men uden held.Nogen der kan hjælpe?:ohmy: /Tim Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TR Besvaret January 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2009 Ups, her kommer filen så.TR6 skrev:Hej,er der nogen der har set denne fejl før, den fik jeg efter jeg prøvede at uploade fra controller via scenedesign. Jeg har prøvet er genstarte controller, men uden held.Nogen der kan hjælpe?:ohmy: /Tim [file name=Scenedesign_Fejl.zip size=12392]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Scenedesign_Fejl.zip[/file]Scenedesign_Fejl.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TR Besvaret January 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 14, 2009 Er der slet ikke nogen der har set dette før?Hvis ikke må jeg have fat i LK for at høre hvad de har at sige.:S Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 15, 2009 Rapporter Share Besvaret January 15, 2009 Jeg har ikke set den før... Men du er helt sikker på det ikke er fordi du prøver at uploade en zip-fil? :PMit forslag vil være at du laver backup af din controller, og så lægger firmwaren ind igen.Der må jo næsten være en fejl et sted...Hvilken firmware kører du med? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TR Besvaret January 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2009 Jeg kører med 2.6122 tror jeg den hedder.Du har nok ret i at jeg skal prøve at ligge firmware ned igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TR
Hej,er der nogen der har set denne fejl før, den fik jeg efter jeg prøvede at uploade fra controller via scenedesign. Jeg har prøvet er genstarte controller, men uden held.Nogen der kan hjælpe?:ohmy: /Tim
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts