Allan Madsen Skrevet February 21, 2019 Rapporter Share Skrevet February 21, 2019 Hej. Er der nogen der har prøvet at koble Phillips indendørs sensor til Captain og IHC.. Er lidt interesseret i om man kan bruge input signalet fra Hue sensor til at sætte en indgang i IHC programmet? Synes den er ret smart når den kun køre på batterie og jeg kunne se mange anvendelses muligheder i denne sensor hvis den kan kobles op i mod IHC'en gennem Captain. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret February 21, 2019 Rapporter Share Besvaret February 21, 2019 Jeg har ikke prøvet. Ved faktisk ikke om @Mikkel Skovgaard har fået lavet det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 21, 2019 Rapporter Share Besvaret February 21, 2019 Har ikke haft tid til det endnu desværre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
75140879 Besvaret August 13, 2019 Rapporter Share Besvaret August 13, 2019 Hej, er der aktuelle planer for at integrere Hue sensorer i IHC captain? Spørger da jeg er ved at indkøbe 4 nye udendørs PIR sensorer og vil hellere have Hue end LK's PIRs (pris!) Men jeg vil super gerne have det at spille sammen med IHC captain. Findes der evt. andre måder jeg kan få Hue Outdoor PIR til at virke sammen med min IHC installation? Der er jo ingen grund til at bruge tid på udvikling hvis det kan gøres på en anden måde. :ras Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret August 13, 2019 Rapporter Share Besvaret August 13, 2019 11 timer siden, ras+ skrev: Findes der evt. andre måder jeg kan få Hue Outdoor PIR til at virke sammen med min IHC installation? Der er jo ingen grund til at bruge tid på udvikling hvis det kan gøres på en anden måde. Via openhab2, enten direkte med Hue binding, eller som en Zigbee enhed. Jeg bruger den selv som en Zigbee enhed. Det er dog ikke super stabilt, så det er nok bedst at bruge den direkte Hue binding, hvis du går den vej. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts