Marcus Juhl Mikkelsen Skrevet February 20, 2019 Rapporter Share Skrevet February 20, 2019 Halløjsa. Er der nogen her, der ved om man med et IHC SMS modem kan få tilsendt værdien af en variabel? (Enum, tæller, tidspunkt m.v.) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 20, 2019 Rapporter Share Besvaret February 20, 2019 Velkommen til. Ikke umiddelbart, men med en special lavet funktionsblok, er noget af det muligt. Enum: Ja Tæller: Måske, hvis det er inden for et begrænset område. Tidspunkt: Nej, medmindre du kan "nøjes" men nogle intervaller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Marcus Juhl Mikkelsen Besvaret February 20, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 20, 2019 Jeg har lige været i SceneDesign og synes ikke jeg kan hæfte en SMS besked på andet end status på flag. Kan man indsætte værdien af en variabel i den tekst der sendes i sms'en? Som f.eks.: "Klokken i din controller er nu $$Systemtid$$" eller noget lignende.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 20, 2019 Rapporter Share Besvaret February 20, 2019 Nej, du skal lave en funktionsblok som pulser en udgang. Når udgangen går ON sendes en SMS med den ønskede tekst. Men da denne funktionsblok skal laves på forhånd, er du nødt til at kende alle mulighederne, derfor nej til f.eks. tidspunkt og måske til tæller, men ja til Enum da dennes mulige værdiger er kendt på forhånd. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Marcus Juhl Mikkelsen Besvaret February 20, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 20, 2019 Ja ok. Jeg har allerede en funktionsblok, som styrer alle udgående sms'er. Havde håbet jeg kunne lave dynamisk indhold i teksterne. Tak for hjælpen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 21, 2019 Rapporter Share Besvaret February 21, 2019 11 timer siden, Marcus Juhl Mikkelsen skrev: Ja ok. Jeg har allerede en funktionsblok, som styrer alle udgående sms'er. Havde håbet jeg kunne lave dynamisk indhold i teksterne. Tak for hjælpen... Lidt ala det her måske? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret February 21, 2019 Rapporter Share Besvaret February 21, 2019 Man kan droppe SMS modul og benytte 3 part som IHC bridge eller IHC captain. Så kan få push notifikation med link, dynamisk tekst og alt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 21, 2019 Rapporter Share Besvaret February 21, 2019 43 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Man kan droppe SMS modul og benytte 3 part som IHC bridge eller IHC captain. Så kan få push notifikation med link, dynamisk tekst og alt Ja og det kan helt sikkert anbefales. Jeg får besked ved til-/frakobling, alarm mm. Så kan du netop sende en pushbesked på mobilen med hvilken pir der er aktiveret osv osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Marcus Juhl Mikkelsen
Halløjsa. Er der nogen her, der ved om man med et IHC SMS modem kan få tilsendt værdien af en variabel? (Enum, tæller, tidspunkt m.v.)
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts