Peter Østergaard Godiksen Skrevet February 18, 2019 Rapporter Share Skrevet February 18, 2019 Hej, Efter at jeg har lavet en slukalt, har jeg problemer med mine kombidæmpere, De aktivere først udgangen efter 2-3 tryk. Er der andre som har samme problem eller ved hvad fejlen er? Jeg bruger 1.2.03.d. Trådløs dimmer FB Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 18, 2019 Rapporter Share Besvaret February 18, 2019 Det kan være det problem jeg slåssede med for et par mdr. siden. Hvis du har en wireless dimmer, hvor der er for lav belastning, kan den bloker for kommunikationen med de andre wireless enheder. Prøv at sætter dimmerne på din sluk alt FB en af gangen, og test efter hver dimmer du tilføjer. Hvis det kun er 1 dimmer som giver problemer, skal du bare sørge for at den er linket til FB'en sidst, så vil alle de andre virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 19, 2019 Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 Hu er det vel ikke fordi din slukalt funktionsblok styrer udgangen direkte sammen med den anden funktionsblok? Det må man ikke. Du skal aktivere sluk indgangen på den FB der styrer lyset. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Østergaard Godiksen Besvaret February 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 13 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Hu er det vel ikke fordi din slukalt funktionsblok styrer udgangen direkte sammen med den anden funktionsblok? Det må man ikke. Du skal aktivere sluk indgangen på den FB der styrer lyset. Det er den her som jeg har brugt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 19, 2019 Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 Har du husket, at forbinde Lysindikering fra dimmeren, til indgang Lysindikering i fb. 1.2.03.d.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Østergaard Godiksen Besvaret February 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 Nej, det prøver jeg. Tak for det! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Østergaard Godiksen Besvaret February 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 Nu virker det Torben! Tak for det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Østergaard Godiksen
Hej,
Efter at jeg har lavet en slukalt, har jeg problemer med mine kombidæmpere,
De aktivere først udgangen efter 2-3 tryk. Er der andre som har samme problem eller ved hvad fejlen er?
Jeg bruger 1.2.03.d. Trådløs dimmer FB
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts