Bo Aaen Skrevet February 18, 2019 Rapporter Share Skrevet February 18, 2019 Hej. Vi har lige købt et hus fra 2007, med ihc styring. Det er så vidt jeg kan se unde nogen form for tilslutninger (com-port, netværksstik eller usb) Hvad gør jeg? jeg vil gerne kunne programmere til automatisk tænd/sluk via pc/mobil. Hvad skal jeg anskaffe af hardware og software? Mvh Karina & Bo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 18, 2019 Rapporter Share Besvaret February 18, 2019 Hej Bo - og velkommen til IHC-user.dk Det er ikke IHC du har i din installation, men noget andet. Hvad kan jeg ikke lige se,da billederne er i for dårlig opløsning når der zoomes ind. Vil anbefale dig at tage fat i sælger og få dokumentation på installationen, samt evt nødvendig software. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret February 18, 2019 Rapporter Share Besvaret February 18, 2019 Ligner en Conson/consol lysstyring. Den kan ikke styres fra noget. Kræver en udskiftning af alle blå komponenter.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 18, 2019 Rapporter Share Besvaret February 18, 2019 17 minutter siden, Martin Abildgaard skrev: Ligner en Conson/consol lysstyring. Den kan ikke styres fra noget. Kræver en udskiftning af alle blå komponenter.. Enig... Det er Conson Concept 2000 >>>LINK<<< Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bo Aaen Besvaret February 19, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 OK, takker for svarene. ikke lige det jeg havde håbet på, men nu ved jeg da hvad der skal til. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 19, 2019 Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 Umiddelbart ser det ud til at du kan tilføje en ethernet gateway, hvorefter du har funktionalitet som er meget tæt på LK IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 19, 2019 Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 21 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Det er ikke IHC du har i din installation IHC står jo for Intelligent House Control, så Conson, smarthouse etc. er vel også IHC, selvom det kun er LK som bruger IHC i navnet på deres produkter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2019 Rapporter Share Besvaret February 19, 2019 OK skulle have skrevet LK IHC® Lars1 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bo Aaen
Hej.
Vi har lige købt et hus fra 2007, med ihc styring. Det er så vidt jeg kan se unde nogen form for tilslutninger (com-port, netværksstik eller usb)
Hvad gør jeg? jeg vil gerne kunne programmere til automatisk tænd/sluk via pc/mobil.
Hvad skal jeg anskaffe af hardware og software?
Mvh Karina & Bo
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts