Peter Østergaard Godiksen Skrevet February 14, 2019 Rapporter Share Skrevet February 14, 2019 Hej igen, Hvordan skal FB indstilles hvis at jeg gerne vil have uret aktivt i tidsrummet 15-22. Altså lyset skal tænde hvis at der er mørkt imellem 15-22? Jeg har forsøgt mig, men det virker ikke efter hensigten. på forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 15, 2019 Rapporter Share Besvaret February 15, 2019 Normalt skal tænd indstilles til 15.00 og sluk til 22.00, men tænker det er en anden FB du bruger. Du bliver derfor nødt til at uddybe dit spørgsmål så vi alene ud fra det stillede spørgsmål kan danne os et overblik over dit ønske. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Østergaard Godiksen Besvaret February 15, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2019 13 timer siden, Henning Pedersen skrev: Normalt skal tænd indstilles til 15.00 og sluk til 22.00, men tænker det er en anden FB du bruger. Du bliver derfor nødt til at uddybe dit spørgsmål så vi alene ud fra det stillede spørgsmål kan danne os et overblik over dit ønske. Det er funktionsblokken med som op/ned, hentet her fra siden. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 16, 2019 Rapporter Share Besvaret February 16, 2019 Den funktionsblok har jeg ikke, så der kan jeg ikke hjælpe. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 16, 2019 Rapporter Share Besvaret February 16, 2019 Bruger ikke selv denne fb., men jeg kan se, at du i dit tilfælde skal indstille den som på vedhæftede... Hvilke udgange du skal bruge, afhænger så helt af, hvad du kobler den sammen med. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Østergaard Godiksen Besvaret February 16, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 16, 2019 3 timer siden, TorbenSørensen skrev: Bruger ikke selv denne fb., men jeg kan se, at du i dit tilfælde skal indstille den som på vedhæftede... Hvilke udgange du skal bruge, afhænger så helt af, hvad du kobler den sammen med. Hej Torben, Det er også sådan at jeg har indstillet det. Udgangen skal på et trådløst lampeudtag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 17, 2019 Rapporter Share Besvaret February 17, 2019 17 timer siden, Peter Østergaard Godiksen skrev: Hej Torben, Det er også sådan at jeg har indstillet det. Udgangen skal på et trådløst lampeudtag. Så skal du bare trække Udgang_Sol_Nede over på dit lampeudtag. Hvis lampen derimod styres fra en anden fb., bør du ikke gøre det sådan, men i stedet for styre den fb., ved eksempelvis at bruge pulsudgangene til tænd/sluk - det afhænger dog helt af hvilken fb. der bruges, for hvordan det gøres mest hensigtsmæssigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Østergaard Godiksen
Hej igen,
Hvordan skal FB indstilles hvis at jeg gerne vil have uret aktivt i tidsrummet 15-22. Altså lyset skal tænde hvis at der er mørkt imellem 15-22?
Jeg har forsøgt mig, men det virker ikke efter hensigten.
på forhånd tak.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts