Marcus1354922271 Skrevet February 12, 2019 Rapporter Share Skrevet February 12, 2019 Hej alle, jeg ser på ihc captain’s dokumentation at man kan lege lidt med raspbarry’s io indgange og kunne sende dem af sted til captain - nogle der har haft succes med dette? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 12, 2019 Rapporter Share Besvaret February 12, 2019 3 timer siden, Marcus1354922271 skrev: Hej alle, jeg ser på ihc captain’s dokumentation at man kan lege lidt med raspbarry’s io indgange og kunne sende dem af sted til captain - nogle der har haft succes med dette? IHC Captain kan pt. kun snakke ud - dvs. at det er kun når der sker ændringer i IHC installation at IHC Captain kan gøre noget, den kan så godt ændre i IO udgange. Der er ikke endnu et "input" modul til IHC Captain Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus1354922271 Besvaret February 12, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2019 Hej Mikkel er det planen at den skal kunne understøtte input fra IO ? er det muligt at køre mindre py scripts via komando kør ? og er det på nogen måde muligt at læse/ændre ressource værdier via et API vi ikke kan se ? - eller skal man rode med websockets osv ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 12, 2019 Rapporter Share Besvaret February 12, 2019 3 timer siden, Marcus1354922271 skrev: Hej Mikkel er det planen at den skal kunne understøtte input fra IO ? er det muligt at køre mindre py scripts via komando kør ? og er det på nogen måde muligt at læse/ændre ressource værdier via et API vi ikke kan se ? - eller skal man rode med websockets osv ? Ja Ja Og nej ikke endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus1354922271 Besvaret February 12, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2019 28 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Ja Ja Og nej ikke endnu Hej igen Mikkel... Kan du give et eksempel med en fil jeg kan smide på RPI og kalde via komando, da jeg ikke helt er hjemme i python Kunne være fedt med et post request med en content-type header Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 12, 2019 Rapporter Share Besvaret February 12, 2019 Hvad skal den fil gøre? Der er ret meget dokumentation på det: https://www.raspberrypi.org/ Hvis du kan forklare hvad præcist du vil kan jeg nok bedre lave et eksempel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus1354922271 Besvaret February 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2019 15 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Hvad skal den fil gøre? Der er ret meget dokumentation på det: https://www.raspberrypi.org/ Hvis du kan forklare hvad præcist du vil kan jeg nok bedre lave et eksempel. Jeg skulle gerne have 3 små programmer 1. program skal kunne sende et POST request med en custom header, content-type og Authorization værdier. jeg skal ikke bruge response til noget. 2. program skal kunne aflæse fra f.eks. pin 4 og sende denne værdi videre i GET request 3. program til at sætte f.eks. pin 5 til en værdi. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 13, 2019 Rapporter Share Besvaret February 13, 2019 I hvad sammenhæng, eller hvad er ud og hvad er ind fra IHC captain?. Mener næsten du kan lave 1. allerede hvis det er fra IHC captain Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus1354922271 Besvaret February 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2019 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: I hvad sammenhæng, eller hvad er ud og hvad er ind fra IHC captain?. Mener næsten du kan lave 1. allerede hvis det er fra IHC captain Hej igen 1. der kan man ikke sætte en header og modtageren vil ikke modtage requeset uden... 2+3. ved skift af en status tænker jeg at denne funktion skal køres. (jeg tænker at denne kan køres fra "Kør komando" - jeg ved bare ikke hvordan filen skal se ud og hvordan kaldet skal laves med evt. parametere) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 13, 2019 Rapporter Share Besvaret February 13, 2019 Jeg ser om jeg kan få lavet udvidet med header Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marcus1354922271 Besvaret February 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2019 57 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg ser om jeg kan få lavet udvidet med header Fedt vil du kunne lave en enkelt fil til mig med værdien fra en PIN og sende ud på nettet med denne “kør komando” ? det ville være super fedt da jeg så kunne komme meget længere Ulle 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 14, 2019 Rapporter Share Besvaret February 14, 2019 12 timer siden, Marcus1354922271 skrev: Fedt vil du kunne lave en enkelt fil til mig med værdien fra en PIN og sende ud på nettet med denne “kør komando” ? det ville være super fedt da jeg så kunne komme meget længere Ja det burde være muligt men skal lige have tiden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts