Simon Thorsted Skrevet February 11, 2019 Rapporter Share Skrevet February 11, 2019 Hej Er der en der har en funktions blok eller en der har en god ide til hvordan man nemt deaktivere div. ur og aut. sluk/tænd funktioner når der er skole ferie ,helligdage ,måske et tryk et sted med diode der deaktivere eller ?? en der har svaret . Det er fordi jeg har lyset og rulle gardiner på børne værelserne til at aktivere på hverdage om morgenen som vækkeur ,men det er jo ikke smart at skal ind og redigere i ur funktions blokken hver gang ,nogen der har en løsning eller en god ide . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 11, 2019 Rapporter Share Besvaret February 11, 2019 Det kan sikkert laves på mange måder. Jeg giver normalt mine kunder 2 muligheder Kort tryk deaktiverer automatikken til næste godnat eller kort tryk = Fridag eller helligdag. Langt tryk deaktiverer automatikken til næste tryk. = Ferie. Men funktionen er indbygget i mine funktionsblokke, så kan desværre ikke dele. Du burde dog forholdsvis let kunne lave en blok som tillader at signalet fra f.eks. dit ur kommer igennem - eller jeg ku lige gøre det Prøv at sætte vedhæftede imellem dit ur og din funktionsblok til gardinerne. 7.12.2.02.a. Anulering af ur-signal ved feriefridag.ifb Simon Thorsted 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Simon Thorsted
Hej
Er der en der har en funktions blok eller en der har en god ide til hvordan man nemt deaktivere div. ur og aut. sluk/tænd funktioner
når der er skole ferie ,helligdage ,måske et tryk et sted med diode der deaktivere eller ?? en der har svaret .
Det er fordi jeg har lyset og rulle gardiner på børne værelserne til at aktivere på hverdage om morgenen som vækkeur ,men det er jo ikke smart at
skal ind og redigere i ur funktions blokken hver gang ,nogen der har en løsning eller en god ide .
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts