Peter H Skrevet February 10, 2019 Rapporter Share Skrevet February 10, 2019 Hejsa. Jeg vil gerne køre min LK IHC Visual på engelsk, men har ikke været i stand til at finde et sted at downloade den på LKs hjemmeside. Er der nogen der ved hvor man kan finde den? Mvh Peter H Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 10, 2019 Rapporter Share Besvaret February 10, 2019 Tror ikke der er lavet/frigivet engelske versioner i meget tid, så tror ikke du skal gøre dig alt for store forhåbninger. Men mon ikke den findes da LK jo i sin tid brugte indere til at programmere den og de har nok oprindelig lavet den på engelsk, som så er blevet oversat til dansk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter H
Hejsa.
Jeg vil gerne køre min LK IHC Visual på engelsk, men har ikke været i stand til at finde et sted at downloade den på LKs hjemmeside.
Er der nogen der ved hvor man kan finde den?
Mvh
Peter H
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts