Schöner Skrevet February 9, 2019 Rapporter Share Skrevet February 9, 2019 Hej håber der er nogen herinde, der kan hjælple mig, har lige købt en ihc controller V3, har fået den på nettet og fundet den på appen på mobilen, men når jeg kommer væg fra wifi, kan jeg ikke connect til appen og styre huset??, på forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 9, 2019 Rapporter Share Besvaret February 9, 2019 Det kræver du konfigureret controller og din router korrekt. Og for at det virker fra/via Internettet når du er ude af huset SKAL du have en fast offentlig IP adresse på din Internetforbindelse. Så lidt flere information tak. F.eks. screenshot af din opsætning/indstillinger, både IHC controller, router og app. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Schöner
Hej
håber der er nogen herinde, der kan hjælple mig, har lige købt en ihc controller V3, har fået den på nettet og fundet den på appen på mobilen, men når jeg kommer væg fra wifi, kan jeg ikke connect til appen og styre huset??,
på forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts