HolmeLarsen Skrevet February 4, 2019 Rapporter Share Skrevet February 4, 2019 Hej Er der nogle der kan svare på om IHC Bridge kan køre på denne Pi? https://dk.rs-online.com/web/p/processor-og-mikrocontroller-udviklingssaet/8968660/ Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret February 4, 2019 Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 32 minutes ago, HolmeLarsen said: Hej Er der nogle der kan svare på om IHC Bridge kan køre på denne Pi? https://dk.rs-online.com/web/p/processor-og-mikrocontroller-udviklingssaet/8968660/ Tak for hjælpen Det kan den godt.. Med lidt held kommer jeg med en version til Pi3 B+ inden for en uges tid. Det meste kører på min nu, mangler nogle få ting før jeg kan frigive den til test. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HolmeLarsen Besvaret February 4, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 Hej Claus, Tak for hurtigt svar... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Marott Holse Besvaret February 12, 2019 Rapporter Share Besvaret February 12, 2019 Glæder mig til at prøve det på min Rpi3b+ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
anders@basanders.dk Besvaret February 24, 2019 Rapporter Share Besvaret February 24, 2019 Hej Claus Er der noget nyt omkring hvornår en udgave til Pi3 B+ kommer ud? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret March 7, 2019 Rapporter Share Besvaret March 7, 2019 On 2/24/2019 at 8:26 PM, anders@basanders.dk said: Hej Claus Er der noget nyt omkring hvornår en udgave til Pi3 B+ kommer ud? Den mangler stadig lidt.. Mest fordi jeg var begyndt at lave support for IKEA Trådfri, og det ligger i den version jeg implementerer på nyeste pi.. Trådfri integrationen havde jeg tænkt skulle komme samtidig med at IKEA frigav de nye elektriske rullegardiner, men det er blevet udsat. Jeg kan muligvis godt lave en version som indeholder trådfri menuer, men hvor det nok ikke virker helt, som du kan teste hvis du har lyst. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
chamtl Besvaret April 2, 2019 Rapporter Share Besvaret April 2, 2019 Hej Claus, Jeg vil gerne test den version som kan kører på PI 3+. Er det muligt? /Claus Morten Marott Holse 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Marott Holse Besvaret July 17, 2019 Rapporter Share Besvaret July 17, 2019 Hej Claus Jeg er også frisk på at teste det på min Rpi 3b+ /Morten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sbay Besvaret November 13, 2019 Rapporter Share Besvaret November 13, 2019 På 7.3.2019 at 07:30 , cis2131 skrev: Den mangler stadig lidt.. Mest fordi jeg var begyndt at lave support for IKEA Trådfri, og det ligger i den version jeg implementerer på nyeste pi.. Trådfri integrationen havde jeg tænkt skulle komme samtidig med at IKEA frigav de nye elektriske rullegardiner, men det er blevet udsat. Jeg kan muligvis godt lave en version som indeholder trådfri menuer, men hvor det nok ikke virker helt, som du kan teste hvis du har lyst. Claus Hvis TRÅDFRI er klar til test vil jeg gerne prøve det af. //Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts