Coralreef Skrevet February 3, 2019 Rapporter Share Skrevet February 3, 2019 Skal bruge 15 pir og har fundet dem i IXE udgaven til 200kr stykket, men den lk anbefaler er jo IXA modellen... Eneste forskel jeg kan se er noget med frekvensområdet de operere i ? Kan en IXE12 model ikke fint benyttes eller ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Klaus Larsen Besvaret February 4, 2019 Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 Hvis du skal bruge en billig pir til IHC så er der denne: http://www.zigza.dk/IHC_Alarm_PIR_Overvågning_V1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret February 4, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 Den der kan købes for 25kr på ebay og jeg har testet - det er slet ikke samme kvalitet som en Vanderbuilt/Siemens PDM. Så jeg vil gerne ofre de 200kr, hvilket også er billigt nok, da de står til +600kr mange steder. Men det kræver jo så at det ikke SKAL være en PDM-IXA men godt kan være en PMD-IXE. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret February 4, 2019 Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 1 time siden, Coralreef skrev: Den der kan købes for 25kr på ebay og jeg har testet - det er slet ikke samme kvalitet som en Vanderbuilt/Siemens PDM. Hvordan vurdere du forskellen, når du skriver kvalitet. Er det materialet eller funktionaliteten? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret February 4, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 Begge vil jeg sige, men den "kina PIR" jeg lavede test med havde elendig dækning. Og så er det nu også tydeligt at både dens spejl og elektronik beskaffenhed er efter prisen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts