Chris B Skrevet February 2, 2019 Rapporter Share Skrevet February 2, 2019 Er der nogen der kan være behjælpelige med at lave en funktions blok til noget udsugnin. Den skal ved aktivering: Starte udsugning 5 min Pause 5 min Starte 5 min Pause 5 min Osv Og så slukke efter en time På forhånd tak, Mvh Chris Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 2, 2019 Rapporter Share Besvaret February 2, 2019 Det kan f.eks. løses sådan 7.12.2.a. Ventilator pulser.ifb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris B Besvaret February 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 9 timer siden, Henning Pedersen skrev: Det kan f.eks. løses sådan 7.12.2.a. Ventilator pulser.ifb Det var lige sådan noget i den stil jeg var på udkig efter, mange TAK, er det muligt at tilføje: At første puls er "15 sekunder ON" - og derefter overgår til pulstider man indstiller (for at man ved den er blevet tændt) og en synlig "nedtælning til OFF" så man ikke skal "åbne" funktionsblokken og en input til "manual OFF" - EDIT: Det lærte jeg selv at tilføje blokken Henning Pedersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris B Besvaret February 4, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 På 2/2/2019 at 21:50 , Henning Pedersen skrev: Det kan f.eks. løses sådan 7.12.2.a. Ventilator pulser.ifb Nu må du ik misforstå, var kun manuel off det lykkedes mig at få styr på, hvis du kan være behjælpelige med de andre par ting ville det være fantastisk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 4, 2019 Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 Det kan sagtes laves, men hvorfor? om ventilatoren kører 15 sekunder eller 5 minutter ved tryk giver vel samme info - at den er startet. Synlig nedtælling er kun anvendelig når du tester, og der sætter man jo bare tiden til 5 sek. Når det kører i virkeligheden så kan den synlige nedtælling ikke bruges til noget fornuftigt - IMHO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris B Besvaret February 4, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 11 timer siden, Henning Pedersen skrev: Det kan sagtes laves, men hvorfor? om ventilatoren kører 15 sekunder eller 5 minutter ved tryk giver vel samme info - at den er startet. Synlig nedtælling er kun anvendelig når du tester, og der sætter man jo bare tiden til 5 sek. Når det kører i virkeligheden så kan den synlige nedtælling ikke bruges til noget fornuftigt - IMHO Det er simpelthen for at slippe for at ventilatoren hiver alt varmen ud af rummet før man er kommet under bruseren, var så smart at købe den med bedst m2/t jeg ku finde, og med relativt lille bad er der næsten gemmentræk i rummet. og det behøver ik være synlig nedtælling. men bare mulighed for at ændre på slut tiden (timer) lige så nemt som puls tiden, forstår du hva jeg mener med det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 4, 2019 Rapporter Share Besvaret February 4, 2019 Ahh - så giver det jo meget bedre mening. Prøv med den her 7.12.02.b - Ventilator pulser.ifb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris B Besvaret February 5, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 5, 2019 19 timer siden, Henning Pedersen skrev: Ahh - så giver det jo meget bedre mening. Prøv med den her 7.12.02.b - Ventilator pulser.ifb Det var præcis sådan jeg havde forestillet mig. Mange mange tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Chris B
Er der nogen der kan være behjælpelige med at lave en funktions blok til noget udsugnin.
Den skal ved aktivering:
Starte udsugning 5 min
Pause 5 min
Starte 5 min
Pause 5 min
Osv
Og så slukke efter en time
På forhånd tak, Mvh Chris
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts