Peter Hviid Skrevet January 10, 2009 Rapporter Share Skrevet January 10, 2009 Kære alleEr der mulighed for at benytte IHC Visual 2.0 på en Mac computer ? Eller er den kun kompatibel med Windows ?MvhPeter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret January 10, 2009 Rapporter Share Besvaret January 10, 2009 IHC Visual 2.0 er et windows program. Du skal bruge vmware fusion 2.0 eller Parallels Desktop 4.0 for Mac hvor du installere en virtuel windows maskine på din mac. Jeg bruger vmware fusion og det virker fint. Der er også muligheden for at bruge "bootcamp" som kommer med alle "intel" mac's. Det er dual-boot af mac os x og windows xp eller vista, men du kan kun kører en af delene af gangen. Jeg vil anbefale at du får fat i vmware fusion http://store.apple.com/dk/product/TT880Z/A?mco=MTIxODk3Mw . P.s. Jeg har en ekstra vmware fusion 2 til at ligge. Send mig en PM så finder vi en god pris. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Hviid
Kære alleEr der mulighed for at benytte IHC Visual 2.0 på en Mac computer ? Eller er den kun kompatibel med Windows ?MvhPeter
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts