Stephan Kop Gunnø Skrevet January 31, 2019 Rapporter Share Skrevet January 31, 2019 Jeg har fået udskiftet min controller og nu kan jeg ikke tilgå denne via remote. Jeg har indtastet controllerens nye IP samt opdateret router til at pege på controlleren. Men intet virker stadig. Nogen som kan hjælpe? Noget jeg mangler at gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stephan Kop Gunnø Besvaret February 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Ja det er mit netværk Nu har jeg lige prøvet at smide et kabel i controlleren og her kan jeg sagtens tilgå via 192.168.1.3 via browser. Jeg er forvirret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 3, 2019 Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Hvis du fra din PC logger ind på din router 192.168.1.1 burde du kunne tjekke både navn og tilkoblede enheder. Hvad din controller heder kan jeg kun gætte på. Men vil tro den identificerer sig med TP Link donglen, og ikke som IHC Controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 3, 2019 Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Fint det virker med kabel, so far so good. Det er så de almindelige netværksindstillinger der benyttes. Men wifi på v3 controlleren er altså rent gæt fra min og Lars1, da vi ikke har en sådan. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stephan Kop Gunnø Besvaret February 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Ja sådan må det være. Jeg kan fakisk ikke se donglen på de tilkoblede enheder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 3, 2019 Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Jeg kan næsten ikke forestille mig at der ikke skulle benyttes dhcp via wifi. Så de wifi IP indstillinger må være nogle controlleren får fra routeren. Du kan prøve at ændre dem manuelt, så de passer med de andre, og så trække netkablet ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 3, 2019 Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Du skriver du kan tilgå controlleren på 192.168.1.3 altså tre. Det er IKKE den IP vi har set på nogle af dine billeder, så .... meget mærkeligt. Med mindre du altså har skrevet 3 nu istedet for 4 i netværksindstillingerne. Som jeg har skrevet flere gange uden at få bekræftet: Du har genstartet controlleren så vi er sikker på den benytter de nye netværksindstillinger ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stephan Kop Gunnø Besvaret February 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Ja jeg har ændret den tilbage til 1.3 og ja jeg genstarter hver gang for at være sikker på at indstillingerne slår igennem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 3, 2019 Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 OK. Har desværre ikke flere bud på hvordan du får wifi til at virke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stephan Kop Gunnø Besvaret February 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2019 Fandt ud af det ved en tilfældighed tænker jeg. IP oplysningerne i controlleren skulle bare matches med routerens. Så hoppede den på. Tak for hjælpen begge to. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Stephan Kop Gunnø
Jeg har fået udskiftet min controller og nu kan jeg ikke tilgå denne via remote. Jeg har indtastet controllerens nye IP samt opdateret router til at pege på controlleren. Men intet virker stadig. Nogen som kan hjælpe?
Noget jeg mangler at gøre?
Link til kommentar
Del på andre sites
34 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts