NikolajV Skrevet January 27, 2019 Rapporter Share Skrevet January 27, 2019 Jeg tror måske jeg har fået styr på mit udelys. Lige nu er det bare noget med at få uret til at virke. Det ser ikke ud som om det er aktivere, og den siger at controlleren tror det er mandag. Men dato er sat korrekt i controleren?!?... Nogen bud? Mvh Nikolaj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 27, 2019 Rapporter Share Besvaret January 27, 2019 Programmet skal uploadet til controlleren, så kan du tjekke dagen i service view, så vil den helt sikkert have den rette dag.. i visual opdaterer den ikke ur, og dag. kun ved simulering, kan du sætte den til en dag og klokkeslet, og så vil den i simuleringen køre videre fra det du har sat.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 NikolajV Besvaret January 28, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2019 14 hours ago, BrianPedersen said: Programmet skal uploadet til controlleren, så kan du tjekke dagen i service view, så vil den helt sikkert have den rette dag.. i visual opdaterer den ikke ur, og dag. kun ved simulering, kan du sætte den til en dag og klokkeslet, og så vil den i simuleringen køre videre fra det du har sat.. Perfekt. Det giver mening. Tak. Og nu hvor det er blevet mandag, ser det sandelig også ud som om det virker :-) Mvh Nikolaj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
NikolajV
Jeg tror måske jeg har fået styr på mit udelys.
Lige nu er det bare noget med at få uret til at virke. Det ser ikke ud som om det er aktivere, og den siger at controlleren tror det er mandag.
Men dato er sat korrekt i controleren?!?...
Nogen bud?
Mvh
Nikolaj
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts