Christian Bille Skrevet January 24, 2019 Rapporter Share Skrevet January 24, 2019 Hej forum Jeg er gået lidt igang med openhab2 på en raspberry pi 3, som er tiltænkt at skulle styre og vise tilstande fra min IHC inst. Jeg kunne godt bruge en video med en komplet guide fra start til slut, findes det? Min helt store plan er at kunne tænde og slukke lys via min google home mini (voice). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 24, 2019 Rapporter Share Besvaret January 24, 2019 14 minutter siden, Christian Bille skrev: Jeg kunne godt bruge en video med en komplet guide fra start til slut, findes det? Jeg er så småt i gang med at lave det..... 14 minutter siden, Christian Bille skrev: Min helt store plan er at kunne tænde og slukke lys via min google home mini (voice). ...netop med fokus på stemmestyring via Google Home og Openhab2, fordi det fungere sindsygt godt. Problemet med guiden er at lave den sidste del, (openhab cloud og Google home), da jeg helst vil bruge en helt nye opsætninger og dermed nye enheder/brugernavne/pw. Da min egen opsætning er ret omstændig, og en video guide helst skulle afspejle en komplet ny opsætning. Så lige pt overvejer jeg at lave det i flere afsnit, og så få fat i noget nyt udstyr. Jakob Hauerslev 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret January 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 24, 2019 4 minutter siden, Kandersen skrev: Jeg er så småt i gang med at lave det..... ...netop med fokus på stemmestyring via Google Home og Openhab2, fordi det fungere sindsygt godt. Problemet med guiden er at lave den sidste del, (openhab cloud og Google home), da jeg helst vil bruge en helt nye opsætninger og dermed nye enheder/brugernavne/pw. Da min egen opsætning er ret omstændig, og en video guide helst skulle afspejle en komplet ny opsætning. Så lige pt overvejer jeg at lave det i flere afsnit, og så få fat i noget nyt udstyr. Fedt, så må du meget gerne give besked når du har noget klar! Jeg er lidt på bar bund. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret January 25, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2019 16 timer siden, Christian Bille skrev: Fedt, så må du meget gerne give besked når du har noget klar! Jeg er lidt på bar bund. Lægger du inde med en step by step guide, kan jeg også godt bruge det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 25, 2019 Rapporter Share Besvaret January 25, 2019 5 timer siden, Christian Bille skrev: Lægger du inde med en step by step guide, kan jeg også godt bruge det. Det skrev jeg (godt nok en lidt hurtig ) i en anden tråd omkring IHC og openhab. Mener det var tråden "openhab for begyndere" eller noget i den stil. EDIT - Den er her: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
Hej forum
Jeg er gået lidt igang med openhab2 på en raspberry pi 3, som er tiltænkt at skulle styre og vise tilstande fra min IHC inst.
Jeg kunne godt bruge en video med en komplet guide fra start til slut, findes det?
Min helt store plan er at kunne tænde og slukke lys via min google home mini (voice).
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts