Simon Thorsted Skrevet January 24, 2019 Rapporter Share Skrevet January 24, 2019 Hej Kan nogen ikke fortælle mig om der er en funktions blok der kræver aktiv handling for at tænde og holdes tændt af pir ? uden man skal til at blande "and" og "avanceret kip" sammen så det ikke er så uoverskuelig ? Eller kan en måske bikse noget sammen , på forhånd mange tak for hjælpen . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 24, 2019 Rapporter Share Besvaret January 24, 2019 Du kan bruge 1.4.02.a fra Visual 3. Jeg har vedhæftet funktionsblokken og den tilhørende hjælpefil. Læg begge ind i den ønskede mappe, genstart Visual, marker funktionsblokken og tryk på F1 - nu åbnes hjælpe filen. God fornøjelse. 1.4.02.ifb 1.4.02.pdf Simon Thorsted 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Simon Thorsted Besvaret January 24, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 24, 2019 4 timer siden, Henning Pedersen skrev: Du kan bruge 1.4.02.a fra Visual 3. Jeg har vedhæftet funktionsblokken og den tilhørende hjælpefil. Læg begge ind i den ønskede mappe, genstart Visual, marker funktionsblokken og tryk på F1 - nu åbnes hjælpe filen. God fornøjelse. 1.4.02.ifb 1.4.02.pdf Tak det ligner lige det jeg mangler :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Simon Thorsted
Hej
Kan nogen ikke fortælle mig om der er en funktions blok der kræver aktiv handling for at tænde og holdes tændt af pir ?
uden man skal til at blande "and" og "avanceret kip" sammen så det ikke er så uoverskuelig ?
Eller kan en måske bikse noget sammen , på forhånd mange tak for hjælpen .
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts