callbeck Skrevet January 21, 2019 Rapporter Share Skrevet January 21, 2019 Hej, jag har brug for at vide hvis min 10/13 A automatsikring kobler ud. Findes der en type med en tilbagemelding. Som jeg kan få ind på mit inputmodul. Og så sende en SMS hvis sikringen kobler ud. /Karsten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 21, 2019 Rapporter Share Besvaret January 21, 2019 De fleste automatsikringer, kan der købes et modul til at klikke på siden, som er sluttet når sikring er on, og brudt når den er off, så er det bare køre den i et input, men man kan også sættet et relæ på, der er strømforsynet af gruppen, hvor du bruger kontaktfunktionen til input Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 callbeck Besvaret January 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 21, 2019 Mange tak for hurtig svar. Jeg var ikke klar over, at der som reglen kan kan sættes på siden af en automatsikring. Nu ved jeg hvad jeg skal lede efter. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 21, 2019 Rapporter Share Besvaret January 21, 2019 1 minut siden, callbeck skrev: Mange tak for hurtig svar. Jeg var ikke klar over, at der som reglen kan kan sættes på siden af en automatsikring. Nu ved jeg hvad jeg skal lede efter. Det hedder typisk en "hjælpekontakt" og den skal passe til det mærke sikring du har Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 22, 2019 Rapporter Share Besvaret January 22, 2019 Du kan også montere dette og så forsyne det fra afgangen af gruppeafbryderen. Bemærk det ikke er beregnet til 400V så det kan desværre ikke monteres på samtlige grupper. https://www.lk.dk/produkt/5703302026260 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 22, 2019 Rapporter Share Besvaret January 22, 2019 Eller dette i en dinskinne sokkel og på en indgang. https://www.elfadistrelec.dk/da/pcb-effektrele-230-schrack-1393243/p/30128978?channel=b2c&price_gs=47.875&source=googleps&ext_cid=shgooaqdkda-blcss&kw={keyword}&gclid=EAIaIQobChMI2ajFmOuA4AIVTOaaCh3sLQYuEAQYAyABEgJ3ifD_BwE Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
callbeck
Hej,
jag har brug for at vide hvis min 10/13 A automatsikring kobler ud.
Findes der en type med en tilbagemelding. Som jeg kan få ind på mit inputmodul.
Og så sende en SMS hvis sikringen kobler ud.
/Karsten
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts