John9 Skrevet January 21, 2019 Rapporter Share Skrevet January 21, 2019 Hej Lige et hurtig lille spørgsmål: Hvordan får jeg alarmlog på SMS (gennem IHC SMS modem)? Jeg kan godt få sendt en SMS at der er en alarm, men ikke hvad der har aktiveret den. Bruger alarm FB 6.2.01.h På forhånd tak. Hilsen Johnny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 John9 Besvaret February 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 6, 2019 Er der virkelig ingen der har et bud på, hvordan man løser ovennævnte? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 6, 2019 Rapporter Share Besvaret February 6, 2019 Det kan man ikke direkte. Men det er jo det fede ved IHC, er der noget LK ikke har lavet blokke til, kan du selv lave en funktionsblok som gør lige det du gerne vil. I princippet skal du “bare” lave en blok med ind- og udgange for alle dine alarm komponenter, samt indgang for alarm. Når alarmen går ON, giver udgangen for den alarmgivende komponent en kort puls som overvåges af SMS programmet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
John9
Hej
Lige et hurtig lille spørgsmål:
Hvordan får jeg alarmlog på SMS (gennem IHC SMS modem)?
Jeg kan godt få sendt en SMS at der er en alarm, men ikke hvad der har aktiveret den.
Bruger alarm FB 6.2.01.h
På forhånd tak.
Hilsen Johnny
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts