PapaKjaer Skrevet January 17, 2019 Rapporter Share Skrevet January 17, 2019 Hej, Jeg forsøger at oprette farver til min Hue styring i Captain, ved at indsætte hex-værdier. Men jeg mangler tilsyneladende nogle værdier, som Hue accepterer. Det er Hue ambiance pærer (hvide toner) jeg har. Nogle der har haft succes med denne kombination? hilsen Martin Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 17, 2019 Rapporter Share Besvaret January 17, 2019 33 minutter siden, PapaKjaer skrev: Hej, Jeg forsøger at oprette farver til min Hue styring i Captain, ved at indsætte hex-værdier. Men jeg mangler tilsyneladende nogle værdier, som Hue accepterer. Det er Hue ambiance pærer (hvide toner) jeg har. Nogle der har haft succes med denne kombination? hilsen Martin Ja det er fordi den måde at angive farve på er lidt mere komplekst - jeg har overvejet om at lave sådan man kunne indtaste dem direkte. Hvilken pære har du - så kan det være jeg kan finde ud af noget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PapaKjaer Besvaret January 17, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2019 2 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Ja det er fordi den måde at angive farve på er lidt mere komplekst - jeg har overvejet om at lave sådan man kunne indtaste dem direkte. Hvilken pære har du - så kan det være jeg kan finde ud af noget Super. Det er en Philips Hue White Ambiance LED Lamp 9.5W E27 Jeg forsøger også at sætte en scene med Captain - men det ser heller ikke ud til st have en effekt..?! Hex-værdien kan ikke undlades - how to? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 18, 2019 Rapporter Share Besvaret January 18, 2019 11 timer siden, PapaKjaer skrev: Super. Det er en Philips Hue White Ambiance LED Lamp 9.5W E27 Jeg forsøger også at sætte en scene med Captain - men det ser heller ikke ud til st have en effekt..?! Hex-værdien kan ikke undlades - how to? For du kan køre en sene skal du vælge et scene og ikke kun en pære - fra brugerfladen: "Dette kræver valg af en Rum/Gruppe. "Alle/Scenarie" benytter de pærer tilknyttet scenariet. Scenarie valg overstyrer andre indstillinger." Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts