IHC-Lærling Skrevet January 15, 2019 Rapporter Share Skrevet January 15, 2019 Hvordan nulstilles controlleren bedst, har problemer med at mine dimmer går fast el reagere ikke på kommandoer fra trykket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 15, 2019 Rapporter Share Besvaret January 15, 2019 3 timer siden, IHC-Lærling skrev: Hvordan nulstilles controlleren bedst, har problemer med at mine dimmer går fast el reagere ikke på kommandoer fra trykket Der findes en factory reset firmware, som kan hentes på LK´s side.. der er også linket til dem i denne post: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 IHC-Lærling Besvaret January 15, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2019 Jeg takker. prøver dette af htm... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 16, 2019 Rapporter Share Besvaret January 16, 2019 4 timer siden, IHC-Lærling skrev: Jeg takker. prøver dette af htm... Reset user mener jeg kun resetter brugerne, men der er forskellige reset firmwares i download sektionen så kig dig omkring. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 16, 2019 Rapporter Share Besvaret January 16, 2019 Du skal slutte af med at lægge den nyeste firmware på controlleren. Er det en ver 6.1 bør du bruge 2.7.199 da den er mest stabil. Du kan også opdatere den til nyeste 2.8.4 så du kan bruge IHC-remote / IHC-tablet på nyeste iOS, søg herinde. Er det en 6.2 skal du bruge 2.8.4. Er det en 7.0 skal du lige læse lidt herinde omkring opdatering da den sidste nye kan låse controlleren. Og så ville jeg lægge et tomt projekt ind i controlleren først inden du uploader din projektfil og linker wireless på ny. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
IHC-Lærling
Hvordan nulstilles controlleren bedst, har problemer med at mine dimmer går fast el reagere ikke på kommandoer fra trykket
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts