EjvindHald Skrevet January 14, 2019 Rapporter Share Skrevet January 14, 2019 SD kort indhold View File Jeg har her placeret indholdet af mit SD kort til hw7. Yderste folder er en guid, og jeg ved ikke, om denne værdi er specifik for min installation eller generisk. Selve SD kortet er formateret i linux formatet ext3. Submitter EjvindHald Submitted 01/14/2019 Category IHC Control Visual 3 Firmware Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Kandersen Besvaret January 14, 2019 Rapporter Share Besvaret January 14, 2019 Var det ikke muligt at lave en image kopi? Det ville gøre det betydelig nemmere for andre, at bare klaske det på et SD kort og så smide det i IHC Controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
EjvindHald
SD kort indhold
View FileJeg har her placeret indholdet af mit SD kort til hw7. Yderste folder er en guid, og jeg ved ikke, om denne værdi er specifik for min installation eller generisk.
Selve SD kortet er formateret i linux formatet ext3.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts