Frederik Larsen Skrevet January 8, 2009 Rapporter Share Skrevet January 8, 2009 Hej,Jeg har set at Falck har et alam abn. med trådløse sensorer, dørkontakter pir m.v.Er det noget man kan få til IHC?Er der nogen der evt. ved hvad det er for et "mærke" som står bag falck.MvhFrederik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 8, 2009 Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 nej ingen trådløse til IHC...falck får sikker sat deres eget mærke på..men måske nogle andre ved noget mere præcist. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret January 11, 2009 Rapporter Share Besvaret January 11, 2009 Det ligner umiddelbart en Powermax Pro fra Visonic.Se evt. dette link til den danske importørs hjemmeside:http://nomex.dk/c5x_details.asp?functionx=det&MENU=1&itemidrecid=990482304&search_str=&Count=31&Group=L31&PRODEXPLODE=2&sortmode=& Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret January 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2009 claus82 skrev:Det ligner umiddelbart en Powermax Pro fra Visonic.Se evt. dette link til den danske importørs hjemmeside:http://nomex.dk/c5x_details.asp?functionx=det&MENU=1&itemidrecid=990482304&search_str=&Count=31&Group=L31&PRODEXPLODE=2&sortmode=&Ja det ligner det da meget godt... 868Mhz, er det ikke også hvad IHC Wireless køre? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thorbjørn skelboe Besvaret January 11, 2009 Rapporter Share Besvaret January 11, 2009 LK IHC Wireless --> Sendefrekvens: 868 MHz. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret January 11, 2009 Rapporter Share Besvaret January 11, 2009 Det betyder dog ikke at de kan "snakke" sammen. Et er at de kører samme frekvens, men de skal også snakke det samme sprog. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret January 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2009 claus82 skrev:Det betyder dog ikke at de kan "snakke" sammen. Et er at de kører samme frekvens, men de skal også snakke det samme sprog.Ja det er selvfølgeligt rigtigt... Og nu er IHC jo ikke lige frem det jeg vil beskrive som en "åben" standard.Men det ville squ alt andet lige være smart hvis man kunne bruge de wireless produkter der, så man slap for at skulle kable hele huset. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret February 21, 2009 Rapporter Share Besvaret February 21, 2009 Hej FrederikJeg har lige lavet en lille blok til IHC, som bliver styret af en Powermax, hvis dette kunne have interesse?//Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Pedersen Besvaret February 22, 2009 Rapporter Share Besvaret February 22, 2009 Hej HenrikDen blok er jeg meget interasseret I..............Ved du hvad en Powermax Pro koster ?mvh Bjarne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Chr. Besvaret February 22, 2009 Rapporter Share Besvaret February 22, 2009 Bjarne skrev:Hej HenrikDen blok er jeg meget interasseret I..............Ved du hvad en Powermax Pro koster ?mvh BjarneHejsa Bjarne,Her http://www.comtool.dk/shop/powermax-pro-alarm-1050p.html koster den fra kr. 3.565,- &her http://www.desikring.dk/shop/powermax-pro-traadloes-208p.html koster den fra kr. 2.995,- &her http://www.powermax.dk/Startpakker/c-1-81/ koster den fra kr. 2.995,-Nu er tilbud'ene ikke ens, så prisen skal du nok ikke regne 100% med, men ellers så prøv at "Google" Powermax alarm, fordi det giver mange hints ;-)Held og lykkeMvh. Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret February 23, 2009 Rapporter Share Besvaret February 23, 2009 HejHer kommer blokken så. Så bruger vi sirene-udgangen og pgm-udgangen på Power Max´en til henholdsvis at se på om alarmen er til- eller frakoblet og sirene-udgangen, når der er alarm. I blokken kan der vælges om Power Max´en skal styrer hustilstanden og derved slukke eller tændelyset, når man til- og frakobler alarmen.MvhHenrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret February 23, 2009 Rapporter Share Besvaret February 23, 2009 Hov det gik ikke godt. Kan du ikke sende mig din mailaresse, så mailer jeg blokken til dig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Pedersen Besvaret February 24, 2009 Rapporter Share Besvaret February 24, 2009 bp@dsautomation.dk1000 tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret March 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 1, 2009 Hej Igen,Nu kan jeg jo se at producenten Visionic er repræsenteret i mange andre lande, mon ikke det skulle være muligt at finde den billigere et andet sted i verden/EU.Jeg tror jeg vil lede lidt.Lidt ligesom man kan købe IHC i UK.Frederik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frederik Larsen Besvaret March 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 1, 2009 HDJ skrev:Hov det gik ikke godt. Kan du ikke sende mig din mailaresse, så mailer jeg blokken til dig.Hej,Gider du ikke også sende den til mig.Frederik@web-me.dkMan må vel også kunne smide noget signal ind i den, hvis der er til 2 tråede følere.Så må IHC jo kunne tricker en alarm.Pft.Frederik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
daniel pedersen Besvaret March 5, 2009 Rapporter Share Besvaret March 5, 2009 For at vende tilbage til om hvorvidt Der findes trådløs alarm til ihc kan jeg oplyse at Lk´s nye puk sender kan tilkobles feks. 4 magnetkontakter og sende trådløst til controllerDet vil dog dræne batteriet på puk enheder for meget at sende pirinformationer og dette ville stadig kræve at pir´en skulle fortrådes med 24V så det ville der ikke være nogen ide i.Men det er da ihvertfald en hjælp at man kan lave skalsikringen trådløst. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret May 6, 2009 Rapporter Share Besvaret May 6, 2009 Visonic laver også en 4 kanals modtager som bare følger detektorene. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
erik1354922231 Besvaret May 15, 2009 Rapporter Share Besvaret May 15, 2009 Hej HenrikGider du også sende den til mig??jey_2002@hotmail.comPå forhånd takB) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Fredericia Besvaret May 15, 2009 Rapporter Share Besvaret May 15, 2009 Hejsa.... når nu den FB er så populær, kan den så ikke komme i download afdelingen ? (jeg kunne nemlig også meget godt tænke mig den) il_mariachi_@hotmail.com please :woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret May 20, 2009 Rapporter Share Besvaret May 20, 2009 The WR-300/4B is a four-output wireless receiver operating in conjunction with a wide variety of Visonic 12-bit wireless devices, including portable and door/window transmitters, motion, glass-break and smoke detectors, coded keypads and range-extending repeaters. Designed for security, alarm and control applications, the WR-300/4B is easily integrated into virtually any security and remote control system. [img size=130]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/WR3004B.jpg HilsenMorten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBIT Besvaret May 26, 2009 Rapporter Share Besvaret May 26, 2009 IBITechnic er ved at få udviklet en trådløs magnetkontakt til IHC wireless og håber atkunne sende det på markedet i år.Mere om det, så snart vores betatest er overstået. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Niels1354922236 Besvaret May 27, 2009 Rapporter Share Besvaret May 27, 2009 Et alternativ til Visonics 4-kanals "universal"modtager er at finde herhttps://shop.alarmsystem.dk/Inventory/Navision/41?category=5,41 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 IBITechnic er ved at få udviklet en trådløs magnetkontakt til IHC wireless og håber atkunne sende det på markedet i år.Mere om det' date=' så snart vores betatest er overstået.[/quote']Er denne komme på markedet nu ?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Det skal du nok ikke regne med - IBI Technic er gået konkurs: Link til CVR-registret Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Det skal du nok ikke regne med - IBI Technic er gået konkurs: Link til CVR-registretÆv bæv :-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts