Jason Robert Hill Skrevet January 12, 2019 Rapporter Share Skrevet January 12, 2019 TOPJOB klemme fra WAGO som er skrue fri. En fantastisk klemme. Man behøver ikke værktøj til at montere ledningerne da de kan skubbes i. Rigtig gode til at bygge en IHC tavle op med. https://www.wago.com/…/2-leder-gennemgangsklemme/p/2002-1201 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret January 12, 2019 Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 Jeg har tit behov for at have flere ledere i én klemme. F eks nul ledere .. så der tænker jeg ikke de er så smarte ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jason Robert Hill Besvaret January 12, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 12, 2019 Det er faktisk lige præcis dem jeg har skiftet til dog gav disse også en fin løsning hvor jeg før havde en dedikeret nul klemmerække samt 24v. Har faktisk en del rest af dem på 3 etage samt 4 etage hvis det kunne være interessant. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jason Robert Hill Besvaret January 13, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2019 Alt er solgt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts