Thomas H. Kristensen Skrevet January 8, 2009 Rapporter Share Skrevet January 8, 2009 ... men vil lige prøve IHC eksperterne først Kan nogen lave en FB som fortæller mig om vi er i en lige eller ulige uge, evt ugenr.?Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret January 8, 2009 Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 prøv denne her...Den tæller ugenerne der gået fra årsskiftet.. [file name=uge_nummer.zip size=1646]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/uge_nummer.zip[/file]uge_nummer.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 Tak Smed... Spændende - hvordan sætter jeg den igang? (Powerup) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TheDexterTeam Besvaret January 8, 2009 Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 Hej,Må jeg spørge hvad du kan bruge en sådan blok til?Hilsen Torben Brøndum Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret January 8, 2009 Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 THK skrev:Tak Smed... Spændende - hvordan sætter jeg den igang? (Powerup)Den bliver aktiveret d. 1 januar , men ellers kan du bare ændre indstillingerne i program vinduet så ugedag og uge nr passer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret January 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 Aha - Tjah det tænkte jeg ikke lige på. Så sætter jeg variablerne til at "huske ved strømafbrydelse". Simpelt Jeg gik efter en powerup udgave, men kan godt se det er lidt omstændigt.Jeg skal bruge den til hjemmesimulering, renovationspåmindelse og strømregnskab. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lennarth Smed Besvaret January 8, 2009 Rapporter Share Besvaret January 8, 2009 Jeg glemte lige at sætte en reset af uge ind ved årsskifte så her en ny version af den.. [file name=uge_nummer-8a414794ca177cdef8cf81690e9e1eab.zip size=1753]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/uge_nummer-8a414794ca177cdef8cf81690e9e1eab.zip[/file]uge_nummer-8a414794ca177cdef8cf81690e9e1eab.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomas H. Kristensen
... men vil lige prøve IHC eksperterne først Kan nogen lave en FB som fortæller mig om vi er i en lige eller ulige uge, evt ugenr.?Thomas
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts