Per Andresen Skrevet January 11, 2019 Rapporter Share Skrevet January 11, 2019 Hej Jeg har en opus 73 pir sensor som jeg tror er stået af Kan man teste det på nogen som helst måde ? Jeg kan se af mit skurings relæ lyser, så det burde være i orden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 11, 2019 Rapporter Share Besvaret January 11, 2019 Du kan sætte serviceview til at logge ændringer på indgangen, og så gå forbi den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 11, 2019 Rapporter Share Besvaret January 11, 2019 Og i Serviceview kan du aktivere den indgang din PIR sidder på og se om udgangen tænder. Du kan også se om indgangen tænder når du går forbi den, på den måde kan du se om PIR'en ikke giver signal og derfor er defekt. Hvis indgangen skifter men lyset ikke tænder er der noget galt i programmeringen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Andresen
Hej
Jeg har en opus 73 pir sensor som jeg tror er stået af
Kan man teste det på nogen som helst måde ?
Jeg kan se af mit skurings relæ lyser, så det burde være i orden
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts