Jakob Larsen Skrevet January 11, 2019 Rapporter Share Skrevet January 11, 2019 Hej. Lige et simpelt og dumt spørgsmål inden længe så skal jeg have gang i min IHC Tavle og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg linker mine Wireless lysdæmper (Lampeudtag) sammen med Controlleren? PFT. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 11, 2019 Rapporter Share Besvaret January 11, 2019 Du vælger controller -> link wireless i Visual top menuen og følger villedningen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Larsen Besvaret January 11, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 11, 2019 Nå Okay. Så var det et dumt spørgsmål Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 11, 2019 Rapporter Share Besvaret January 11, 2019 Og Uploader projektet igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Larsen
Hej.
Lige et simpelt og dumt spørgsmål
inden længe så skal jeg have gang i min IHC Tavle og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg linker mine Wireless lysdæmper (Lampeudtag)
sammen med Controlleren?
PFT.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts