Ulle Skrevet January 10, 2019 Rapporter Share Skrevet January 10, 2019 Hej. Ville det være muligt at lave så Captain drift status kan sættes til udløsning i handlingsmodul? Hvis input værdi er forskelllig fra.... Den sidste aflæste værdi.... Så kør handling.... og det kunne være send mail eller gem til URL med ´kører` eller `stoppet` så har man en status på Captain. Ulrich Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 10, 2019 Rapporter Share Besvaret January 10, 2019 13 minutter siden, Ulle skrev: Hej. Ville det være muligt at lave så Captain drift status kan sættes til udløsning i handlingsmodul? Hvis input værdi er forskelllig fra.... Den sidste aflæste værdi.... Så kør handling.... og det kunne være send mail eller gem til URL med ´kører` eller `stoppet` så har man en status på Captain. Ulrich Ahh du vil have en overvågning på IHC Captain egen status - det ville være svært, men jo den kunne godt sende en besked ved opstart og slut. Men hvad skal det bruges til? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret January 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2019 4 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Ahh du vil have en overvågning på IHC Captain egen status - det ville være svært, men jo den kunne godt sende en besked ved opstart og slut. Men hvad skal det bruges til? 5 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Men hvad skal det bruges til? Så kan man få en mail eller se på en url om captain er i drift eller stoppet. Ser af og til der mangler data, og så er Captain stoppet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 10, 2019 Rapporter Share Besvaret January 10, 2019 Hvis det sker så kan Captain ikke selv opdage det - så skal det laves som et cronjob men så var det nok bedre den genstartede - men hvis du oplever den dør spontant vil jeg da hellere undersøge det og fixe det. Jeg har i den næste version netop omskrevet store dele af måden overvågningen/snak med IHC foregår på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret January 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2019 4 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Hvis det sker så kan Captain ikke selv opdage det - så skal det laves som et cronjob men så var det nok bedre den genstartede - men hvis du oplever den dør spontant vil jeg da hellere undersøge det og fixe det. Jeg har i den næste version netop omskrevet store dele af måden overvågningen/snak med IHC foregår på. Har et crontab på begge raspberry pi der genstarter kl 4 hver nat. Glæder mig til opgradering. Tak for svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 10, 2019 Rapporter Share Besvaret January 10, 2019 7 minutter siden, Ulle skrev: Har et crontab på begge raspberry pi der genstarter kl 4 hver nat. Glæder mig til opgradering. Tak for svar. Det kan være det - fordi du går så i konflikt med dens egen restart - så prøv at slå det fra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret January 10, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2019 8 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Det kan være det - fordi du går så i konflikt med dens egen restart - så prøv at slå det fra Det vil jeg gøre. Tak for hjælpen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts