Jeg har fornylig opgraderet min gl. controller 6.1 med en version 3, ifm. vi har fået opført en tilbygning.
Inden jeg opgraderede tog jeg selvfølgelig backup af *.vis filen.
Efterfølgende tilføjede jeg vores tilbygning i visual, og sendte til den nye controller version 3.
Alt spillede perfekt - indtil i dag hvor jeg vil ændre lidt i opsætningen.
Jeg får nedenstående besked:
Filen er korrumperet eller ikke en projekt fil.
Jeg kan se der er flere der har haft samme problem, og her er løsningen at køre en "xml validation"
Men mit spørgsmål er - kan jeg slet ikke få det nuværende *.vis projekt ud fra controlleren?
Er det forfra med programmeringen af tilbygningen?
Jeg har vedhæftet seneste version inden jeg programmerede "tilbygningen". Måske nogle af jer kan hjælpe med at finde fejlen, så jeg kan komme videre :-)
PS: Jeg har prøvet at køre filen igennem xml, men jeg forstår ikke at "kigge de rigtige steder" - håber I kan hjælpe.
Spørgsmål
Brian Rask Madsen
Hej IHC usere
Jeg har fornylig opgraderet min gl. controller 6.1 med en version 3, ifm. vi har fået opført en tilbygning.
Inden jeg opgraderede tog jeg selvfølgelig backup af *.vis filen.
Efterfølgende tilføjede jeg vores tilbygning i visual, og sendte til den nye controller version 3.
Alt spillede perfekt - indtil i dag hvor jeg vil ændre lidt i opsætningen.
Jeg får nedenstående besked:
Filen er korrumperet eller ikke en projekt fil.
Jeg kan se der er flere der har haft samme problem, og her er løsningen at køre en "xml validation"
Men mit spørgsmål er - kan jeg slet ikke få det nuværende *.vis projekt ud fra controlleren?
Er det forfra med programmeringen af tilbygningen?
Jeg har vedhæftet seneste version inden jeg programmerede "tilbygningen". Måske nogle af jer kan hjælpe med at finde fejlen, så jeg kan komme videre :-)
PS: Jeg har prøvet at køre filen igennem xml, men jeg forstår ikke at "kigge de rigtige steder" - håber I kan hjælpe.
IHC BackUp 2018.01.27_Version3.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts