Baduser Skrevet January 8, 2019 Rapporter Share Skrevet January 8, 2019 Hej Jeg vil gerne have udskiftet mit IHC NET til en switch da jeg ikke bruger tele og antenne delen. Er der nogen der har erfaringer med det, evt om eksistrende kabler og udtag vil fungere med en switch. Hvis det ikke er noget problem, hvilken switch ville i anbefale, må godt være med poe men ikke et krav. jeg har 24 udtag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 8, 2019 Rapporter Share Besvaret January 8, 2019 Søg her på boardet. Der er flere som har spurgt efter det samme før, og der er flere tråde med gode vejledninger til hvordan du griber det an og links til produkter for både patch paneler, væg udtag etc. Det kan sagtens lade sig gøre, det er ikke særligt besværligt, og du kan genbruge alt bortset fra din IHC NET Basis enhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Baduser
Hej
Jeg vil gerne have udskiftet mit IHC NET til en switch da jeg ikke bruger tele og antenne delen.
Er der nogen der har erfaringer med det, evt om eksistrende kabler og udtag vil fungere med en switch.
Hvis det ikke er noget problem, hvilken switch ville i anbefale, må godt være med poe men ikke et krav. jeg har 24 udtag
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts