Martin Jensen Skrevet January 7, 2009 Rapporter Share Skrevet January 7, 2009 HejJeg kunne godt tænke mig at kunne ændre hastigheden på mit nilan 300 anlæg, men når jeg kigger i eldiagrammet ser det mest ud som om der er porte med udgange hvor man kan aflæse hastigheden? Er kontakt S6 til at "steppe" hastigheden op?http://www.nilan.dk/brochurer/comfort300.pdfMvh Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Jensen Besvaret January 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2009 HejEr der slet ingen der ved hvordan jeg får det til at spille sammen med IHC? Jeg vil gerne kunne "lufte" ud efter et bad.Mvh Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret January 13, 2009 Rapporter Share Besvaret January 13, 2009 side 3 er der lidt med speed..med et relæ eller to kunne det laves, evt med FB "rullende skift" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Jensen Besvaret January 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2009 HmmJeg synes lidt det ligner output - selvom jeg undrer mig over at der skulle være to output hvor hastigheden kan aflæses. Men diagrammet er tegnet som om relæerne (R5-R12) er interne og jeg tror R5 og R9 er lukkede ved Speed 1. Eller tolker jeg det forkert? Jeg kan selvfølgelig måle efter, men hvis nogen havde noget erfaring med denne problemstilling ville det jo være lettest.Mvh Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts