Mikael Offersen Skrevet January 2, 2019 Rapporter Share Skrevet January 2, 2019 Jeg får hele tiden en melding om for lavt batteriniveau på puck input, på trods af at batteriet lige er skiftet. Kan man ikke skifte til et større 3V batteri end det obligatoriske cr2032 knapcelle? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 2, 2019 Rapporter Share Besvaret January 2, 2019 3 timer siden, Mikael Offersen skrev: Jeg får hele tiden en melding om for lavt batteriniveau på puck input, på trods af at batteriet lige er skiftet. Kan man ikke skifte til et større 3V batteri end det obligatoriske cr2032 knapcelle? Så skal du være kreativ med en loddekolbe og en 3V litium celle. Tømmer den batteriet eller melder den bare lavt batteri selvom batteriet er ok? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 3, 2019 Rapporter Share Besvaret January 3, 2019 Jeg tror mere det skyldes en dårlig forbindelse mellem batteriet og enheden. Jeg har en ældre wireless fjernbetjening. Den har fra dag 1 klaget over lavt batteri niveau, selv med sprit nye batterier. Hvis jeg renser kontakt fladerne mellem fjernbetjenningen og batterierne, så går fejlen væk i nogle mdr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael Offersen
Jeg får hele tiden en melding om for lavt batteriniveau på puck input, på trods af at batteriet lige er skiftet. Kan man ikke skifte til et større 3V batteri end det obligatoriske cr2032 knapcelle?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts