Martin G. Skrevet December 30, 2018 Rapporter Share Skrevet December 30, 2018 Hej her i panelet Jeg ville lige høre ekspertpanelet om det ser meget rigtigt ud, hvis jeg forbinder 0V= fra mit IHC Input 24 modul til de to C terminaler som jeg har lavet på tegningen? Og de andre 4 stk. fra JA-114HN BUS ned i mit IHC Input 24 modul? På forhånd tak for hjælpen : -) Hilsen Martin G. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 30, 2018 Rapporter Share Besvaret December 30, 2018 Hey Martin. Er det en potentialefri skiftekontakt der ligger på de klemmer? Hvis ja er det rigtigt hvad du har planer om. Men kommer der en spænding ud på klemmerne, f.eks. 12V kan du ikke gøre det og skal have en relæ på som mellemled. Men bortset fra det er det dobbeltkonfekt hvis du fører både et slutte og et bryde signal fra det samme kontaktsæt til din IHC-indgang, Normalt bruger man kun brydekontaktsættet. En sidste ting, du kan reducere dit strømforbrug i IHC ved at bruge et 24/3 input istedet for det skitserede 24/24. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret December 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2018 Hej Bjarne Jeg tror næsten det er potentialefri skiftekontakt, jeg har sendt et link med https://arendbeveiliging.nl/wp-content/uploads/2017/11/Jablotron-JA-114HN.pdf Det var lige fordi jeg var lidt i tvivl: -) Men kan godt se det med 24/3 jeg det med w forbruget jeg har en 4 – 5 stk. 24/24 siddende i min tavle huha, tror ikke de var opfundet den gang 24/3 Hilsen Martin G. Godt nyt år : -) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas Besvaret December 31, 2018 Rapporter Share Besvaret December 31, 2018 Det ser fint nok ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret December 31, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2018 Hej Thomas Det var ski godt : -) jeg prøver luse de 2 C terminaler sammen: -) Tak skal du have : -) var det samme link som det jeg har langt ind? synes ikke jeg kan se den installations figurer? Godt nyt år : -) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 1, 2019 Rapporter Share Besvaret January 1, 2019 Enig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret January 3, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2019 Mangen tak skal I have begge to :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin G.
Hej her i panelet
Jeg ville lige høre ekspertpanelet om det ser meget rigtigt ud, hvis jeg forbinder 0V= fra mit IHC Input 24 modul til de to C terminaler som jeg har lavet på tegningen?
Og de andre 4 stk. fra JA-114HN BUS ned i mit IHC Input 24 modul?
På forhånd tak for hjælpen : -)
Hilsen Martin G.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts