latter Skrevet December 26, 2018 Rapporter Share Skrevet December 26, 2018 Kan ikke få ihc captain til at starte? den står hele tiden som stoppet. har prøvet at genstarte både ihc controller og Rpi'en uden held. er der nogen som har prøvet dette, som kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 26, 2018 Rapporter Share Besvaret December 26, 2018 Det har jeg set før hvor folk har rodet men manuel installation. Har du lavet image installation eller manuel installation? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret December 26, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 26, 2018 Har installeret det med manuel installation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 26, 2018 Rapporter Share Besvaret December 26, 2018 4 timer siden, latter skrev: Har installeret det med manuel installation. Så gætter jeg på noget er gået galt. Enten i min guide eller noget andet. Beklager Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 27, 2018 Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 Jeg lavede en manuel installation på en nyistalleret og opdateret PI 3 igår. Her køre IHCCaptain uden problemer. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret December 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 Okay, så vil jeg prøve forfra at lave en SD kort installation og se om det virker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 27, 2018 Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 4 timer siden, latter skrev: Okay, så vil jeg prøve forfra at lave en SD kort installation og se om det virker Hvilken RPI har du? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
latter Besvaret December 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 3 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Hvilken RPI har du? Har en Raspberry Pi 3 Model B Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 27, 2018 Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 1 time siden, latter skrev: Har en Raspberry Pi 3 Model B Ok den burde virke fint ud af kassen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts