HolmeLarsen Skrevet December 22, 2018 Rapporter Share Skrevet December 22, 2018 Hej, Har lige installeret IHc bridge 2.11, men Homekit vil ikke starte. Nogen der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin Abildgaard Besvaret December 22, 2018 Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 6 minutter siden, HolmeLarsen skrev: Hej, Har lige installeret IHc bridge 2.11, men Homebridge vil ikke starte. Nogen der kan hjælpe? Har du fået release key fra Claus?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HolmeLarsen Besvaret December 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 Ja har været inde og registre mig, og tilføjet licens nøgle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret December 23, 2018 Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 13 hours ago, HolmeLarsen said: Hej, Har lige installeret IHc bridge 2.11, men Homekit vil ikke starte. Nogen der kan hjælpe? Kan du prøve igen nu, (jeg har lige sendt en sonos opdatering til de 2 koder du har registreret.) Hvis du har Sonos, så plejer det at være det som går galt. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HolmeLarsen Besvaret December 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 Hej Claus, Tak for hurtig support, det kører upåklageligt nu. Rigtig god jul herfra Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bobn Besvaret December 23, 2018 Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 Hej Claus, kan du også hjælpe mig? Har installeret 2.11 og homekit kører ikke... Tusind tak, Bo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
fl.stones Besvaret December 23, 2018 Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 hmm, det lader til at være en generel udfordring. Jeg vil også gerne have hjælp, med det samme problem. Alt er installeret, licens aktiveret, IHCbridge kan se min IHC controller, men Homekit kan ikke aktiveres. Jeg har også sonos ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret December 24, 2018 Rapporter Share Besvaret December 24, 2018 16 hours ago, Bo Bendsen said: Hej Claus, kan du også hjælpe mig? Har installeret 2.11 og homekit kører ikke... Tusind tak, Bo Sonos opdatering er sendt nu, det plejer at løse det, hvis du har Sonos. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret December 24, 2018 Rapporter Share Besvaret December 24, 2018 15 hours ago, fl.stones said: hmm, det lader til at være en generel udfordring. Jeg vil også gerne have hjælp, med det samme problem. Alt er installeret, licens aktiveret, IHCbridge kan se min IHC controller, men Homekit kan ikke aktiveres. Jeg har også sonos ... Kan du lige sende mig din aktiverings nøgle på en privat besked, så sender jeg den en opdatering. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
fl.stones Besvaret December 24, 2018 Rapporter Share Besvaret December 24, 2018 4 timer siden, cis2131 skrev: Kan du lige sende mig din aktiverings nøgle på en privat besked, så sender jeg den en opdatering. Claus og så jule aften Fantastisk engagement, (godt at se vi er flere nørder i denne verden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret December 25, 2018 Rapporter Share Besvaret December 25, 2018 Jeg står vist i samme situation. Bridge skriver dog at min hardware ikke er understøttet, men der ser nu ud til at virke fint nok. Jeg har også sonos... Rigtig fint arbejde Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret December 25, 2018 Rapporter Share Besvaret December 25, 2018 6 hours ago, Mikael Offersen said: Jeg står vist i samme situation. Bridge skriver dog at min hardware ikke er understøttet, men der ser nu ud til at virke fint nok. Jeg har også sonos... Rigtig fint arbejde Claus Hej Mikael Hvis det er en pi1, så vil web interface, og link med IHC virke, men homekit tjenesten vil ikke starte, da den ikke understøtter den CPU som sidder i de gamle pi'er. Hvilken model har du?. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret December 26, 2018 Rapporter Share Besvaret December 26, 2018 Jeg tror det er en 3’er, men ved det faktisk ikke. Hvordan ser jeg det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret December 26, 2018 Rapporter Share Besvaret December 26, 2018 Ha, ved nærmere efterforskning har jeg nu fundet ud af, at det vist nok er en 1’er, så det er nok der problemerne starter... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frogsig Besvaret May 13, 2019 Rapporter Share Besvaret May 13, 2019 Hej, har netop installeret IHCbridge på PI3 og hentet aktiveringsnøgle men homekit starter ikke... Er der andre ting end aktiveringsnøglen som skal indtastes? Har ikke Sonos Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Frogsig Besvaret May 14, 2019 Rapporter Share Besvaret May 14, 2019 23 hours ago, Frogsig said: Hej, har netop installeret IHCbridge på PI3 og hentet aktiveringsnøgle men homekit starter ikke... Er der andre ting end aktiveringsnøglen som skal indtastes? Har ikke Sonos Fandt løsningen under FAQ. har hul igennem nu... Så skal der bare sættes op i Homekit... :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael Offersen Besvaret May 19, 2019 Rapporter Share Besvaret May 19, 2019 Hej Claus vil du prøve at sende en opdatering til min pi, jeg kan ikke få homekit til at starte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret May 21, 2019 Rapporter Share Besvaret May 21, 2019 On 5/19/2019 at 2:00 PM, Mikael Offersen said: Hej Claus vil du prøve at sende en opdatering til min pi, jeg kan ikke få homekit til at starte. Hej Mikael. Hvis du lige sender din aktiverings nøgle på en privat besked, så skal jeg nok lige sende den en opdatering. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
poen Besvaret June 4, 2019 Rapporter Share Besvaret June 4, 2019 Hej Claus Har du overskud til at hjælpe endnu en af dem der har installeret en IHC-bridge, har Sonos og kan ikke få Homekit til at køre. Hilsen Per Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
cis2131 Besvaret June 4, 2019 Rapporter Share Besvaret June 4, 2019 1 hour ago, poen said: Hej Claus Har du overskud til at hjælpe endnu en af dem der har installeret en IHC-bridge, har Sonos og kan ikke få Homekit til at køre. Hilsen Per Seleføllivlig, send mig aktiverings nøglen på en privat besked. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Cph Besvaret January 8, 2020 Rapporter Share Besvaret January 8, 2020 Hej Claus Jeg har også problemer med at få HomeKit tjenesten til at køre med mindre jeg trækker strømmen på alt mit Sonos. Ville blive lykkelig hvis du kunne hjælpe. Mvh Jesper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts