Bjarne Sørensen Skrevet December 22, 2018 Rapporter Share Skrevet December 22, 2018 Jeg kan ikke komme ind på min IHC-Bridge mere. Jeg kan se via en skærm på HDMI at det er den rigtige ip-adresse jeg prøver at tilgå. Jeg har haft anden Bridge på mit netværk til en vens controller i går, og den arbejdede jeg på, dog uden controller adgang. Efter det kan jeg ikke komme ind på min egen. Forskellige browsere er prøvet, genstart af Pi er prøvet. Homekit kører fint på den.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 cis2131 Besvaret December 23, 2018 Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 22 hours ago, Bjarne Sørensen said: Jeg kan ikke komme ind på min IHC-Bridge mere. Jeg kan se via en skærm på HDMI at det er den rigtige ip-adresse jeg prøver at tilgå. Jeg har haft anden Bridge på mit netværk til en vens controller i går, og den arbejdede jeg på, dog uden controller adgang. Efter det kan jeg ikke komme ind på min egen. Forskellige browsere er prøvet, genstart af Pi er prøvet. Homekit kører fint på den.. Hej Bjarne Kan du pinge den fra en anden computer?. Hvis du kan det, kan du så lave en portforward til port 22 på den, så kan jeg prøve at logge på og se hvorfor webserveren ikke kører. Claus Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 23, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 2 timer siden, cis2131 skrev: Hej Bjarne Kan du pinge den fra en anden computer?. Hvis du kan det, kan du så lave en portforward til port 22 på den, så kan jeg prøve at logge på og se hvorfor webserveren ikke kører. Claus Hej Claus. Ja det må være webserveren der ikke kører for jeg pinger den fint og kommer også til log-in via SSH. Der er åbent via port 22 til dig. IP får du i PM. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren E Besvaret December 23, 2018 Rapporter Share Besvaret December 23, 2018 Jeg har også jævnligt samme problem, som Bjarne. Homekit kører fint men kan ikke tilgå Bridgen, men så kan der gå nogle dage så kan jeg logge ind igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 27, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 27, 2018 Kan jeg stoppe bridge'ens kommunikation med min controller? Problemet opstår når jeg skal arbejde i Visual, så svarer controlleren ikke altid, og der går ged i controlleren så den genstarter og jeg mister sommetider miner el-måler data. Jeg kan ikke lige finde det i GUI'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjarne Sørensen
Jeg kan ikke komme ind på min IHC-Bridge mere. Jeg kan se via en skærm på HDMI at det er den rigtige ip-adresse jeg prøver at tilgå.
Jeg har haft anden Bridge på mit netværk til en vens controller i går, og den arbejdede jeg på, dog uden controller adgang.
Efter det kan jeg ikke komme ind på min egen. Forskellige browsere er prøvet, genstart af Pi er prøvet. Homekit kører fint på den..
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts