ole søndergaard Skrevet December 21, 2018 Rapporter Share Skrevet December 21, 2018 Hej jeg har en alarm pir i garagen (en gammel type)som fejler når porten har været åben, hvad vil i anbefale. Hilsen Ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 22, 2018 Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 17 timer siden, ole søndergaard skrev: Hej jeg har en alarm pir i garagen (en gammel type)som fejler når porten har været åben, hvad vil i anbefale. Hilsen Ole Hvordan fejler? Aktiverer den sig selv? Så kan det være at den sidder i træk. Du kan så forsøge at fuge den ved kabelindføringen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ole søndergaard Besvaret December 22, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 5 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Hvordan fejler? Aktiverer den sig selv? Så kan det være at den sidder i træk. Du kan så forsøge at fuge den ved kabelindføringen. Den aktivere kun når porten har været åben, jeg tror ikke at der er træk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 22, 2018 Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 9 minutter siden, ole søndergaard skrev: Den aktivere kun når porten har været åben, Altså, den kan kun detektere personer efter at porten har været åben? Så er der nok fejl i dit program. Går indgangen on i serviceview når der er personer foran den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ole søndergaard
Hej
jeg har en alarm pir i garagen (en gammel type)som fejler når porten har været åben, hvad vil i anbefale.
Hilsen Ole
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts