Terkild Skrevet December 16, 2018 Rapporter Share Skrevet December 16, 2018 Hej, Jeg har følgende komponenter til overs som jeg gerne vil sælge / have vurderet 1 stk: IHC Visual Controller / Viewer - Controller Hw. V6.2 1 stk: IHC Control Antenne inkl. beslag 1 stk: 24V Power Modul 1 stk: Output 24 Modul 1 stk: IHC/SA UNI400 Dimmer 1 Stk: IHC/SA LR1000 Dimmer 5 stk: Wireless lampeudtag ø80mm m/lysdæmper hvid - (version hw 2) 8 stk Wireless batteritryk 2 kontakter 1 stk Wireless Relæ Stikkontakt 1 stk Wireless Kombi 250W Unidimmer Sælges gerne samlet. Er også sat til salg på DBA. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret December 16, 2018 Rapporter Share Besvaret December 16, 2018 4 timer siden, Terkild skrev: 5 stk: Wireless lampeudtag ø80mm m/lysdæmper hvid - (version hw 2) Hvis du fortryder samlet salg, så kunne jeg godt være interesseret i ovenstående. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lachris Besvaret December 16, 2018 Rapporter Share Besvaret December 16, 2018 Kunne nok også være frisk på at aftage noget Wireless Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 16, 2018 Rapporter Share Besvaret December 16, 2018 Jeg kunne virkelig godt tænke mig 1 stk Wireless Relæ Stikkontakt mest til at lave nem test på IHC Captain Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulle Besvaret December 16, 2018 Rapporter Share Besvaret December 16, 2018 Vil gerne købe 24v output. Hilsen Ulrich Mobilepay og sendes... har du en pris? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret December 17, 2018 Rapporter Share Besvaret December 17, 2018 Byder 1000kr for : IHC Visual Controller / Viewer - Controller Hw. V6.2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nuggaboris Besvaret December 20, 2018 Rapporter Share Besvaret December 20, 2018 Hvad vil du have pr lampeudtag og en samlet pris på alle 5 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 22, 2018 Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 Er @Terkild gået på juleferie??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lachris Besvaret December 22, 2018 Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 Jeg kunne bruge nogle bat. Tryk! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Baskedyt Besvaret December 22, 2018 Rapporter Share Besvaret December 22, 2018 8 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Er @Terkild gået på juleferie??? Eller også har han gang i en handel på DBA. Der ligger i hvert fald et tilsvarende billede der lige nu... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terkild Besvaret January 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2019 På 22/12/2018 at 11:14 , Bjarne Sørensen skrev: Er @Terkild gået på juleferie??? Ja der gik lidt ferie i den, beklager :-) Det blev lidt rodet med at sælge det samlet, så har lagt det meste på DBA som enkelte annoncer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 6, 2019 Rapporter Share Besvaret January 6, 2019 4 timer siden, Terkild skrev: Ja der gik lidt ferie i den, beklager :-) Det blev lidt rodet med at sælge det samlet, så har lagt det meste på DBA som enkelte annoncer. Der er da ellers en masse der vil købe her. Har du sen min besked? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terkild Besvaret January 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2019 1 minut siden, Bjarne Sørensen skrev: Der er da ellers en masse der vil købe her. Har du sen min besked? Kigger lige i indbakken. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terkild Besvaret January 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2019 1 minut siden, Bjarne Sørensen skrev: Der er da ellers en masse der vil købe her. Har du sen min besked? Kigger lige i indbakken. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terkild Besvaret January 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2019 Hvis det stadig skulle have interesse er der følgende er tilbage. 1 stk: IHC Visual Controller / Viewer - Controller Hw. V6.2 2500 kr 1 stk: IHC/SA UNI400 Dimmer 360 kr 1 Stk: IHC/SA LR1000 Dimmer 500 kr 4 stk: Wireless lampeudtag ø80mm m/lysdæmper hvid - (version hw 2) 500 kr /stk 8 stk Wireless batteritryk 2 kontakter 200 kr / stk Skriv gerne en PB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terkild Besvaret January 6, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 6, 2019 6 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Der er da ellers en masse der vil købe her. Har du sen min besked? Jeg har svaret på beskeden :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Terkild Besvaret January 7, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 7, 2019 Så er 3 pakker sendt afsted og følgende er tilbage 1 stk: IHC Visual Controller / Viewer - Controller Hw. V6.2 2500 kr 1 stk: IHC/SA UNI400 Dimmer 360 kr 1 Stk: IHC/SA LR1000 Dimmer 500 kr 3 stk: Wireless lampeudtag ø80mm m/lysdæmper hvid - (version hw 2) 500 kr pr stk 4 stk Wireless batteritryk 2 kontakter 200 kr pr stk Venlig hilsen Jonas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kumse2 Besvaret September 11, 2019 Rapporter Share Besvaret September 11, 2019 Hej Terkild Har du stadig disse til salg? Vh Thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts