Kasper Kling Skrevet December 11, 2018 Rapporter Share Skrevet December 11, 2018 Hej Jeg mangler en 24V 360° loft PIR med tilstedeværelsessensor samt lux eller skumring tilbagemelding. jeg har uden hæld søgt ved Eaylux, Niko, Schneider. det er skal bruges til gangarealer med dagslys indfald hvad har i erfaringer med at bruge? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret December 11, 2018 Rapporter Share Besvaret December 11, 2018 9 timer siden, Kasper Kling skrev: Hej Jeg mangler en 24V 360° loft PIR med tilstedeværelsessensor samt lux eller skumring tilbagemelding. jeg har uden hæld søgt ved Eaylux, Niko, Schneider. det er skal bruges til gangarealer med dagslys indfald hvad har i erfaringer med at bruge? Har servodan ikke - jeg har en udendørs med både pir og lux dog ikke 360 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret December 17, 2018 Rapporter Share Besvaret December 17, 2018 Philips laver en der er megagod mener den hedder LRI-8134, meget lille og diskret. Jeg har nogle stykker liggende hvis det er Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kasper Kling Besvaret December 18, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2018 På 11/12/2018 at 22:13 , Mikkel Skovgaard skrev: Har servodan ikke - jeg har en udendørs med både pir og lux dog ikke 360 Nej desværre ikke, de mener jeg skal løse opgaven med 2 sensorer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 18, 2018 Rapporter Share Besvaret December 18, 2018 http://www.2ae.ru/doc/raznoe/LRI8134_Datasheet.pdf Pris online ca. 1.000,- Bemærk den har 1-10V udgang for lysniveau som lige skal gennem et eller andet (f.eks. et Zigza modul) før det virker med IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kasper Kling
Hej
Jeg mangler en 24V 360° loft PIR med tilstedeværelsessensor samt lux eller skumring tilbagemelding.
jeg har uden hæld søgt ved Eaylux, Niko, Schneider.
det er skal bruges til gangarealer med dagslys indfald
hvad har i erfaringer med at bruge?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts