henrik.g Skrevet December 11, 2018 Rapporter Share Skrevet December 11, 2018 Har en kunde der har 2 tændingerne over 2 tryk 1 tænder. 1 kip 2 tænder 2 kip nu ønsker kunde tryk 3 som skal tænde 1 og 2 i gruppe så kip gruppe men 1 og 2 tænder skift hvis den ene var tændt hvilke kommando kræves så begge udgange følges Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 11, 2018 Rapporter Share Besvaret December 11, 2018 Nu skriver du DOS i overskriften, hvilket vel betyder at kunden har en gammel controller uden "moderne" muligheder. Jeg har så lidt erfaring med de gamle controllere at jeg ikke kan hjælpe direkte, udover at det kunne være en anledning til at få skiftet den gamle inden den selv vælger at stå af, f.eks. den 24. På en ny ville du kunne bruge funktionsblokken til sengelamper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 11, 2018 Rapporter Share Besvaret December 11, 2018 1 time siden, henrik.g skrev: 1 tænder. 1 kip 2 tænder 2 kip nu ønsker kunde tryk 3 som skal tænde 1 og 2 i gruppe Jeg er ved at være lidt rusten i TermIHC, men hvis et kip-tryk skal tænde mere end én udgang skal du lave det som gruppe på det tryk, da det ellers ryger ud af synk som du også oplever. Så tryk 2 og 3 skal tænde en gruppe af udgange. Detaljerne for trykstrengen husker jeg ikke, men kig på side 88 i manualen https://www.lk.dk/globalassets/pdf/support-prof/ihc104dk.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret December 13, 2018 Rapporter Share Besvaret December 13, 2018 Hvis det er IHC Term, er jeg stadig super-bruger. Der er stadig intet over og intet ved siden af IHC Term på mange områder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Søren Pallesen Besvaret December 14, 2018 Rapporter Share Besvaret December 14, 2018 Du skal bruge tænd og sluk kommandoer ikke kip til tryk 3 F. eks. kort tryk som tænd gruppe og lang tryk som sluk gruppe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
henrik.g
Har en kunde der har 2 tændingerne
over 2 tryk
1 tænder. 1 kip
2 tænder 2 kip
nu ønsker kunde tryk 3 som skal tænde 1 og 2 i gruppe
så kip gruppe
men 1 og 2 tænder skift hvis den ene var tændt
hvilke kommando kræves så begge udgange følges
Link til kommentar
Del på andre sites